• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Oj, har jag börjat snacka för mig själv?!

• Trippa

WOW - vill också festa!!! Hade vild Svensk julbal här för ett lite tag sen.. Men där var vi mest huvudattraktion för män från andra länder som hade fått nys om fest med skandinaviska tjejjer i finkläder.. Well, det får man väl ta som en komplimang!

• Telemarkgrrl

Hohoooooo?!

Jaha, vad finns det mer då? Alphaville var stora i min ungdom men kanske inte värsta partymusiken precis....

• Trippa

Modern Talking - sant där har vi en gamal party klassiker! sen har vi ju Luftballong låten också..

• Telemarkgrrl

Ah, där var du!

Ja, nån slags komplimang är det allt.

• Jamsan

Tellis- låter bra, det är alltså killar som släpper loss... helt i min smak
    jag ska ta mig en funderare haha
    Jag har ju lovat god middag och fredagsmys ikväll

Hur gick det igår förresten? Blev ni miljonärer......

Trippa- hur hamnade ni i Tyskland bara sådär..

• Telemarkgrrl

Trippa, törs du berätta lite om dig själv? Vi är så nyfikna av oss här inne!

Är du också BT-beroende?? Om inte kan du bara hänga kvar här ett tag och så blir du det.

• Telemarkgrrl

Hihi, det är inte bara jag alltså som är nyfiken av mig, Majsan!

• Jamsan

hehe nyfiken jag

jag är av det extrema slaget..

sitter och tänker på vickan nu, undrar hur hon mår efter begravningen. hoppas hon tittar in sen!!!!

• Telemarkgrrl

Nää, det blev inga miljoner igår. Jag var färdigpackad och stod med passet i hand och bara väntade på att pengarna skulle trilla in så att vi kunde åka ut till Arlanda men sen hade han "otur" och det var visst nån "idiot som hade mycket bättre hand".

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......