• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

F-n, när jag tänker på svenska partyklassiker så tänker jag BARA på Tomas Ledin! Men kom igen, det måste väl finnas nån mer som har gjort svenska partylåtar än Ledin?!

• Telemarkgrrl

Hmm, snygga karlar... Nääää, det är mest tråkiga civilingenjörer i rutiga skjortor. Men dom är snälla! Dom flesta i allafall och dom är MÅNGA!

*It's raining men, halleluja, it's raining men! I 'm gonna go out there and get SOOOOOOOOOAAAAKIIING WEEEEEEET!!!!!*

• Jamsan

Gyllene Tider!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

*åhhhh här kommer kung av saaaaand*

• Jamsan

är det pryda karlar som kommer välkammade och med rutiga skjortor....

.. och går hem med skjortan halvt öppen och svettig frisyr och dimmig blick

eller är dom tråkiga och städade och går hem som dom kom.... hmmmm detta är en hel vetenskap för mig..

• Jamsan

..som avgör om jag hänger på eller inte

trippa- hur går det dammar du av skivorna eller

• Telemarkgrrl

Nej, det är mer typen som går hem med skjortan utanför byxorna, slipsnålen och borta och håret på ända.

• Trippa

hmmm... Snygga svenska karlar! Det är man inte bortskämd med här! Tur att jag har min egna med mig hit! Jag kan bjuda på lite tysk musik... men inte så party kanske.. Blir ju lite David Hasselhoff varning på det mesta. Eller oktoberfest variant.. Näää, fram för svenska slagdängor!

Telemarkgrrl:
    Tack för välkomnandet!

• Telemarkgrrl

Och några små puddingar finns det allt. Särskilt dom där som nyss kommit från universitetet, dom är fortfarande så där spänstiga och oskuldsfulla. Moooaaahaaaaaa!

• Telemarkgrrl

Ojojoj, är det gammal tantvarning på mig eller?! Jag kommer att springa runt och nypa dom i stjärten och säga "hehe, lilla gubben" i örat på dom.

• Telemarkgrrl

Trippa, du kan spela lite Modern Talking sen när vi har fått upp ångan. Det är ju gammal hederlig tysk partymusik.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......