• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Snart så....

hoho var tog ni vägen?

• nu är jag fruL

försöker jobba....

jag vet inte vad som händer om man plussar innan. Men det får jag ta då.
    Och eftersom jag verkligen vill ha op-en så tänker jag kräva den efter barnet isåna fall. Men men det känns väldigt avlägseet nu.

undar hur det gick för kokos...

• Snart så....

du har inte hört något mer via sms?

• nu är jag fruL

näe jag har messat henne igen...men ännu inget svar. Hoppas bara att det inte visade något jobbigt under op. Usch.
    Jag vill ringa men jag tänkte att det är bättre att messa om hon inte vill prata...

usch inte tro det värsta nu...

• Snart så....

har inte blivit op själv men blir man inte lite groggy efter och hon kanske är jätteöm i magen?

• Snart så....

åhh vi ska få fika idag igen *kick´n vill gärna ha bullar*

• Snart så....

frullan, vad har du för kissar? nää inget snuskingt nu utan KATTER :)

• Telemarkgrrl

Koko är förhoppningsvis hemma och sover. Dom första dagarna efter operationen är inget kul överhuvudtaget. Urk och fy och aaaaaaaaj. Men vi håller alla tummarna för henne!!!

Och vi ALLA håller tummarna för dig, Frullan! Vi blir ju alltid jättejätteglada för ett pluss men iallafall jag skulle bli lite extra jättejätteglad om just DU fick ett pluss. Du som har kämpat sååååååå!

• Telemarkgrrl

Nu måste jag nog gå och äta nåt, nu har jag ju jobbat jättehårt i ....ja, nästan en halvtimme!!

• Jessie76

Hola collegos!

Jahaaaaaaaaa SNartie - men gick det inte med länken jag satte???
    Jag körde nån tråd där, men dom är såååå sega gässssssssp Kom å va med där Snartis - pliiiiis

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......