• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Jessie76

Hmmm... Men nu blir jag förvirrad - är det inte så att man har en Luteal fas på 10-16 dagar? Låter konstigt att BIM är så långt bort..........

Fan va ni pratar toalettter!!! Usch! Nuförtiden använder jag bara såna till nr1, lika bra å sluta med nr2

• Telemarkgrrl

Haha, Jessie om jag kunde sluta med nummer 2 så skulle jag också göra det! Fattar liksom inte vitsen med att behöva göra det.

• Jamsan

Jag har en kompis som väääägrar erkänna att det luktar när hon bajsar. Hon säger helt ärligt att det ALDRIG luktat när hon varit på toa det kan ju inte vara möjligt att det alltid luktar hallon när hon bajsar. Vad ska man äta då?
    ...antagligen bara hallon och jordgubbar

• nu är jag fruL

hejsan jessie
    Hmmmm ja jag är rätt förvirrad av mig så jag måste kolla....
    hmmmm böj på torsdagen...
    hmmm
    näe då borde jag BIMa den 28... ja dte är 4 dagar innan nyår. Det är klart... du hade rätt så långt som till nyår är det inte.
    det hade varit BIM på nyår om min cykel varit lika lång som den var förut...men jag glämde ju att mensen och ÄL kommit tidigare nu med RR alltså BIm tidigare.

tack Jessie för att du håller koll på mig. ha ha ha jag kan inte ens hålla koll på min egen cykel.

men det stämmer faktikst, jag har "slarvat" bort 3 cyklar på några år....

• Jessie76

Hehe... Nu kände jag att jag klappade på huvvet igen Solly
    Jag haaaaaaar mjuka händer - i prömmise

Men räkna med Nyår - det är ju säkrast Guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuud vad jag hoppas hoppas hoppas hoppas Du och Nenne samtidigt - så blir vi 4 tappra själar här. Då blir dom andra i underläge hehehehehehehehhhhhhhhheeeee

• nu är jag fruL

klappa på du jessie
    dina söta små persiko händer funkar jätte fint. Däremot är jag gjärna utan Jannes valkiga händer med olja under naglarna

ja jag hoppas så att det skriker om det. Men jag känner mig liiiiiite lugnare nu när jag vet att jag ska göra en titthåls op. tar det inte så kommer jag iallafall få hjälp ien överskådlig framtid.

men vem vet. När det gäller mig så kan ju lugnet vara borta om 5 minuter och jag blir en deppig galning igen...

• Meddelande borttaget
  • Jamsan

Frullan
    -du kan va lugn, janne klappar inte på huvet men gärna lite längre ner , då hans torra narriga händer kanske kittlar lite skönare

*nu talar majsan*
    Jag håller verkligen tummarna för dig Frullan, lova att skriva och berätta hur det går sen kring nyår. Lova det! Jag kommer hålla tummarna tills dess, kommer bli svårt att öppna julklappar med knutna tummar men jag ska försöka

• Jamsan

omsan- " en viss person" bra att du kör undercover-tekniken då finns det ingen risk att nån vet vem jag är..

• Snart så....

Frullan, vad händer om du plussar innan OP? Får du sen framflyttad eller faller du bort ur systemet?

Jessie, Får inte gå in på FL från jobbet *buhu* men surfar lite där kvällstid. Hittar bättre info om graviditet än om symptomer innna BIM.
    Läste bla igår att frossan som jag drabbas av är vanlig *puh* :)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......