• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Jessie76

Hej mina kära väninnor

Jag har som vanligt - och mer än vanligt till och med - myyyyycket att göra på jobbet
    Utvecklingssamtal med chifen Undrar om jag får stanna? Min anställning går ju ut 1 aug Och om jag NU säger att jag ska ha bebiz kanske han säger tack å hej leverpastej Då hänger jag mig

Nej jag är inte deppig så ta inte fram nå snyftminer! Jag grubblar bara liiite

FruL - Jag gillar ju er så mycket att jag KAN inte hålla mig härifrån Puzziz

Snartie jag har oxå lösa brallor idag.... Kollade runt lite på FL igår, och såg då att magarna växer väldigt olika. En del får inte mage förrän v20 typ och en del får tidigt typ v6.... Såå.... Nog kan det svälla alltid
    Jo, FruLlan det finns en hel del bra att läsa där på FL. Sen skadar det ju inte att juffsa ofta - procenten ökar väl då
    Den här gången blir det! Jag är säker på det! *hålla hålla hålla tummarrrrrrrrr*
    När har du BIM? Kääääära du vad jag önskar för din skull..... Å Nenne såklart!

• Jessie76

Majsis, jag kommer INTE att kalla dig annat än Majsan o dyl. Bara så du vet

• Jamsan

tellis! Förstår du vad avis jag blir på ditt jobbande hemifrån! Hur går det till? Får du nåt gjort? åhhh skönt att kunna gå omkring med myskläder och sånt

Heeej Jessie! som du förstår har jag bytt nick till jamsan men jag ääääääär Majsan

• nu är jag fruL

hejsan
    tack jessie !!!!!!!!
    fy vad gullit.
    Hmmmm Bim...min cykel är en riktig racer ny när jag ätit rosenrot. Men jag tror att jag Bimmar precis runt eller lite innan nyår.
    Jag håller också tummarna.

Vad bra att ni har lösa brallor flickor, vi vill ju inte att ni ska klämma de små liven därinne. När de måste få mycket utrymme att leva runt på så att de blir riktigt vilda och galna tills de kommer ut

majsan schysst nytt nick.

jag fick lov att läs alla gamla inlägg för toahistorier är favoriter

jag kan avslöja att jag aldrig stänger dörren. jag glömemr det till och med ibland på jobbet
    maken brukar dock gå och stänga om jag gör nummer 2 för han vill inte höra...konstig kille

sen kan jag gärna både äta och läsa på toaletten. likaså klä på mig och borsta håret.
    jag tycker toaletten är en trevlig plats.

japp där ser ni hur skadad jag verkligen är

• Telemarkgrrl

Majsan, nää, i dag går det dåligt med jobbet. Men det gör ingenting! Jag har ju sagt upp mig på mitt jobb och har massor med timmar och semesterdagar att ta ut innan jag slutar. Så jag får vara lite ledig idag!

• Telemarkgrrl

FruLlis, där är du ju! Såg du mitt lilla inlägg till dig igår om att jag hittat den glutenfria pepparkaksdegen här på Söder? Men det kanske du också gjort?

• Telemarkgrrl

Hahaaa, undrar hur jag kan ha blivit så pryd som jag är?! Jag är sån där som stänger dörren, spolar vatten i handfatet och lägger massa toalettpapper i toaletten först....

• nu är jag fruL

tele:
    jag jobbar också hemma... jag får aldrig mycket gjort när jag gör det.
    det finns så himla mycket annat man kan göra istället...

dessutom ska ju ena katten antingen ligga i knät, på mina papper eller på tangentbordet. Det blir lite svårt att jobba då. Men lyfter jag bort honom så skriker han och är tillbaka om två minuter ändå...
    men han är för söt. Nu har han dock gått iväg för att mysa med sin brorsa. Jag älskar mina kissar så enormt och jag är så glad att vi har två. Dom har verlkligen kul med varandra.

Åhhhh sorry inlägg om älsklingskatterna...kanske inte så intressant men men

• nu är jag fruL

ja tele
    tack jag såg det. Men jag har inte sett degen än. jag har dock inte kollat konsum. jag ska göra det.
    tack för tipset.

• Jamsan

det är bara för att du inte fått nåt manligt alterego än ju.. Jag LOOOVAR då är du inte pryd längre se bara på mig Janne är helt tokig
    skiter och fiser i korridoren
    petar snorkråkar och stoppar i munnen
    ibland glömmer han duscha på en vecka
    m.m
    m.m

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......