• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Snart så....

hahahah...det går säkert bra med julmust, man ska väl dricka mkt efter massage?

Åhh nu blev jag sugen på julmust *mmm* får köpa det och dricka istället för vin nu :)

• Snart så....

Har inte lagat mat på hela veckan, hur ska detta gå??
    Får ta mig i kragen och laga nått gott ikväll

• Snart så....

ska ni göra nått roligt i helgen då?

Själv ska jag ut och stångas i julhandeln, har inte köpt en enda julklapp hitills.
    Jag som alltid brukar vara ute i god tid?? Tror att vädret har påverkat min julkänsla lite hmmm...
    Ska även inhandla julgran :D :D

• Telemarkgrrl

Jag ska ju på julfest ikväll så planeringen för imorgon ser just nu ut som "beror på". Beror på hur jag mår alltså.

Men förhoppningsvis är jag så pigg att vi kan julshoppa lite. Imorgon kväll funderar vi också på att utnyttja ett presentkort på en restaurang som vi fick i bröllopspresent. (Ja, det var presentkortet vi fick alltså, inte restaurangen).

Och på söndag måste vi ut och titta till båten så att den fortfarande står där den ska efter alla stormar.

• Jamsan

Snartis-
    Samma här! Jag tänkte laga nåt riktigt gott ikväll.. funderar på
    köttfärspaj eller tacos haha ingen lyxmat men det är ändå lite fredagskänsla över det! med rödvin..
    Sen ska sambo komma hem med en gran ikväll, precis som ni! Jag vill försöka få till en riktig julkänsla hemma nu, men det är ju svårt att få den känslan när det är 10 grader ute och grått.
    Men jag kämpar!

• Telemarkgrrl

Jag är lite trött på det här vädret nu. Jag vill ha snö. Massor med snö. Det känns ju helt fel med jul när det är 10 grader varmt och man inte ens kan ha vinterjackan på sig för att den är för varm. Jag vill ha min dunjacka på mig!

• Snart så....

Köttfärspaj med oliver och feta mmmm tar bara så lång tid

tacos är en rikigt favvo hemma hos oss, enkelt men ack så gott :)

• Jamsan

Jag skulle in och julhandla igår, men jag gick på systemet först och sen var jag inte så sugen på att gå runt med systemkassen i stan...

men jag ska göra det lätt för mig att köpa tidningspremunerationer till farmor och mamma. Dvd till pappa eller cd-skiva (björn skifs nya) och till brorsan och hans tjej vet jag inte... och till brorsdottern blir det nån rolig leksak kanske..

• Snart så....

telis, jag kör stenhårt på min dunis hahaha det ÄR vinter

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......