• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Snart så....

HEEEEJ Jemsan, Majsan, Janne

Välkommen till tråden!

• Jamsan

*tackar och bockar*

känns lite konstigt att inte vara Mary längre, men jag ska nog vänja mig vid det. Mary är trots allt ett ganska präktigt namn. Jamsan passar bättre på mig.. och majsan och masjan finns ju i namnet. Värsta ordleken

• Snart så....

Vad det skönt med massage?

• Snart så....

*stolt* kom på sånt superdupig bra namn till dig :D

• Snart så....

Kanske oxå borde döpa om mig, ett av snart så är ju redan uppfyllt hmmm *funderar*

• Jamsan

sååå skönt
    han knäppte hela nacken på mig, och det känns så obehagligt men skönt efter..
    Nu vill jag bara ha en säng och gå och lägga mig

OBS! inga snuskiga tankar nu, jag menar att jag blev dåsig och behöver vila

• Telemarkgrrl

Välkommen Jamsan! Jösses vad konstigt det känns att se det namnet istället för mary81.

• Snart så....

har du druckit massa vatten??

• Jamsan

knäckte nacken menade jag haha

Ja TACK Snartis för namnet! Det ska bli kul att se hur alla reagerar, dom kanske tror att jag är nåt nytt tillskott och vägrar tro att jag är gamla majsan och janne.

men snart så passar bra på dig till bebben kommer ut

• Jamsan

ja tellis visst känns det konstigt, lite obehagligt att vara nån ny plötsligt..

snartis- går det bra med julmust? jag dricker ca 1,5 L julmust varje dag på jobbet... alla skakar på huvet här när jag springer runt med min julmust hela tiden

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......