• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Snart så....

nää det förståss men då hade jag ju missat toa-inläggen hahahaha

Kan tillägga att jag inte sminkar eller äter/dricker på toa men kan klä på mig under tiden....

• mary81

tack Tellis! Du måste berätta mer om julbordet hallå
    vart? klädsel? hur laddad är du?

snartis- Förklaring Tack! klä på sig när man sitter på toa

• Snart så....

majsan, strumpor, BH tröja mm
    Sen kan jag även borta tänderna kom jag på..

• Telemarkgrrl

Hm, jag törs inte säga var julbordet är någonstans. OM mina polare hänger här så har dom nog listat ut vem jag är för länge sen men det gör inget. Men om jag skrev var julbordet är någonstans så skulle folk på jobbet fatta, för det är ett sånt ovanligt ställe, och det vill jag INTE. Shit, tänk att komma dit på måndag och bli kallad för Torkel. Skulle jag dö eller skulle jag dö??

• Telemarkgrrl

Men jag ska allafall äta gigantiska portioner lax och köttbullar och ischoklad. Och finns det ägghalvor med löjrom så tänker jag skrapa av löjrommen på vartenda ägg.

Egentligen tycker jag bättre om julmust till julmat än vin men är vinet gratis så måste det drickas!

• Snart så....

HAhahah telis, vi kan kalla dig Torkel om du vill??

Vad ska du ha på dig då?

• Snart så....

JAJAJA allt gratis är GOTT mohahahaha

• Telemarkgrrl

Klädsel: svarta byxor, stövlar med klack och en svart v-ringad ärmlös top. Är mycket för svart.

• mary81

okej tellis det är lugnt

just jag kom på att jag nog måste byta namn för det är så jäkla personligt! igår fick min sambo för sig att han ville gå in och titta vad det är jag skriver och han frågade vem jag var. JAG SKREK NEEEEEEEEEEEEJ! han blev helt förvånad och sa men vaddå jag måste väl få se vad du skriver om VÅRT bröllop hahaha

jag förklarade att det inte bara är bröllopet jag babblar om hahaha så jag måste nog byta så han inte fattar vem jag är. Vill ju inte att han ska känna till min manliga alterego.

Janne ska jag komma och överraska med när han minst anar det

• mary81

lite tråkigt att byta namn, men vad tycker ni ska jag byta nick till janne

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......