• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • mary81

hej lovergirls

Bra jobbat igår tellis vickan och syrran

Vad härligt att du mår bättre idag snartis, du måste ha en sån skön känsla i dig nu!

skönt att höra livstecken från dig frullan, trodde du skulle ligga och vara öm i läpparna hela dan idag

• mary81

ska både omsan och tellis dricka vin på jobbet idag?

avis

• mary81

FREDAG

känns helt fantastiskt!!!

• mary81

ska snart få massage..
    vår massör är lika gammal som mig och blir alltid så jävla nervös när jag tar av mig till bh
    det blir liksom pinsamt bara för att han blir så obekväm.

jag kanske ska låta Janne gå in istället, han har ju ingen bh, bara hårig bringa och rygg.....

JA han är äcklig

• mary81

idag känner jag på mig att jag blir ganska ensam här

men jag ska iaf göra ett försök att närma mig 7000 själv

så jag ska pladdra värre än vanligt

• Snart så....

Näää då är här, det har bara varit så GRYMT mkt att läsa igen i båda trådarna hahahah...roligt men tar lång tid

• mary81

ja jag förstår det! jag tänkte på det igår när vi drog igång och skrev massinlägg

• Telemarkgrrl

Majsan, du är en sån hjälte! Jag ska försöka vara här och hjälpa till också. Jag vill också nå 7000.

Fast vid kl 3 måste jag sticka för då är det förfest. Sen blir det julbord. Med hundratals träiga ingenjörer. MEN med fri sprit!

(Nåja, till maten iaf, sen får man nog betala är jag rädd.)

• Telemarkgrrl

Hmm, undrar om ni verkligen måste läsa igen, Snartis och FruLlis?! Jag vet inte om vi sa så mycket viktigt igår precis.....

• Snart så....

telis, då dricker du hejdlöst under maten så blir det en billig kväll :D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......