• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Sister of the Night

...äh-hm.

"Dreeeeeeams".

"Dreams", ska det vara.

Ja.

• viktualia

Godmorgon!!!

Jobba nu duktigt på antal inlägg i tråden och sköt om er imorgon!

Hoppas FruLlans gumpande med maken var framgångsrikt!!!

Nu drar Vickan på begravning.

Kram kram!

• Snart så....

Godmorgon tjejer,

Sitter i nya lösa byxor *jättenöjd* och mår betydligt bättre än igår. Tack tjejer för ert underbara stöd igår.

Nenne, vad gjorde du igår natt? *höjer ögonbrynen* Du vet att du har en make så du behöver inte försöka sätta på BOCKEN. Läste nog om ditt försök *asg*

• Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Hej och god morgon tjejer!

Åh, vad skönt att höra att du mår bättre, Snartis! Det blir nog en liten chock för kroppen i början av en graviditet, hoppas att den har fattat vad det är som händer nu.

Jaså, har Nenne var på bocken nu igen?! Men Nenne dåååååå!

• Telemarkgrrl

Oms, vi får hålla tummarna för att Sis kommer tillbaka. Hon passar in här som snoppen i en kondom.

• Snart så....

Åhhh vilken bra liknelse *ler* hahhaha

• Telemarkgrrl

Sis - Torkel?! Njae, jag vet inte alltså.... Det låter ju som en riktig dassmänniska och jag vet inte om jag hör till dom. Fast det är klart, jag brukar inte snåla med toalettpappret....

• nu är jag fruL

godmorgon tjtjer
    Ni är ju fanimej inte kloka!!!!!!!!!!! Ni har skrivit över 12 sidor sen jag lämnade er i går eftermiddag. HUR ska jag hinna läsa ikapp det

Nåja jag hann snappa upp att sis hittat tillbaka KUL!!!!!!!! Vi har undrat över vart du tog vägen. Hej galning

Själv är jag hemma i stockholmen och har fått stock i min lilla holme

• nu är jag fruL

snartis
    Skönt att du mår bättre! Håller alla tummar för att du ska må bättre hela tiden nu!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......