• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Sister of the Night

"varfö" ??????????????

*sliter sig i Dobbyhåret*

• Sister of the Night

Hihihi, jag tycker du har varit _duktig- som lyckats vara tyst om saken! *överräcker en liten konfektask som belöning*

*Obs! Givetvis valfri konfekt! :) ;) :)*

• Sister of the Night

Det är det! Det är det.... :D :D :D

• viktualia

tack för konfekten! jaaa du ANAR inte hur duktig det är... jag är tidernas pladdermaja som ytterligt sällan lyckas låta bli att berätta saker för mannen i mitt liv... han kommer vara helt facinerad över att jag har lyckats hålla tyst.. det är nog 2 veckor sedan datumet bestämde! *klappar mig själv på huvudet*

hur är det med er andra, har ni vaknat bruttisar?!?

• Sister of the Night

Jo, jag anar. Om du är av samma typ som jag själv är inför min karl, så är det _rysligt_ duktigt. No kidding!!!

Jag har också så himla svårt att hålla flabben om saker för karln. Nyligen lyckades jag vara tyst om en sak jag gått och planerat i flera dagar (!)
    Och ja, fästisen var smått förvånad :D

• viktualia

det är nog helt enkelt första gången under våra snart sex år tillsammans som jag lyckas vara tyst om något som rör honom... förrutom presenter....

hemlisar och jag är en svåris....

• Sister of the Night

Det är jobbigt med hemlisar. I synnerhet roliga hemlisar. Man nästan går av på mitten ju av att försöka hålla inne dem.

Jag vet hur det är..... :)

Boktips itill morgonkaffet?
    Jag läste nyligen Unni Drougges bok "Lutherska badet".
    Den var riktigt bra! :) (Hur jag hamnade där helt plötsligt? Jo, jag hann -medan fingrarna printade pladdret om problemet med hemlisar- tänka att det är _fussigt_ att hålla inne med överraskningshemlisar.
    Just ordet "fussigt" har en rätt central betydelse i boken, eftersom att det av huvudpersonens man är fussigt att göra precis _allt._ Parentes i parentesen: Varför han gör precis _ingenting_. ))

• viktualia

fussigt var ett nytt ord i min värld.. låter som nåt som skånska polare skulle kunna kläcka ur sig... själv tror jag på knörvel...

dagens boktips i min värld.... feminsten Vickan har råkat shoppa "Det andra könet" av Simone Beauvoir - PRECIS lagom för att läsas under bröllopsresan... ibland överraskar jag till och med mig själv...

• Telemarkgrrl

Morr(n) morr(n)!

Uuuurk, ingen bra morgon i Telestubbens liv. Vaknade med huvudvärk och kommer till jobbet och får reda på att uppsägningar är på gång.

Men Teletubbisen är inte så dum som hon ser ut, så hon har en anställningsintervju inbokad i nästa vecka, bara utifall att.

Kan man få hoppas på lite pom-pommande då, girlisar? Please?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......