• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

förresten trodde jag att man pratade bröllop här så att det var bra att hänga här när man planerade bröllop....

...men jag är ju rätt oerfaren som fru som jag vet ju inte riktigt?!?

• nu är jag fruL

hejsan tjejer
    eller rättare sagt, hej då tjejer. för jag ser att ni alla droppar av en efter en...
    det är bara stackars lilla jag som sitter kvar och kämpar...

jag har faktiskt JOBBAT nu ett tag
    helt otroligt efter att ha slösat bort en massa timmar under dagen!!!! Men bättre sent än aldrig!

zozo: MEN vad är det för konstigt land du bor i!!!!! inte dricka alkohol på en vardag vaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
    men varför inte!
    och varför

herreminskapare
    tur att jag har lika alkis polare som jag själv för vi dricker minsann på vardagarna... och det gör tilloch med mina städade jobbar kompisar också!
    so zozo: det där landet kan inte vara nyttigt för dig!
    det är bäst du flyttar hem

för jag tycker att vi ska bilda tantmaffia ihop. Jag ska nämligen också ha käpp och göra ALLT som jag vill på mitt sätt!
    så jag tror att vi kan ha det kul som tant kompisar.
    fast det är ju klart... det är ju ett tag kvar till pension även fast jag tjatar som besatt på maken redan nu...

hej hopp ska jobba lite till bara
    sen cykla hem i kol mörkret!

puss

• Telemarkgrrl

Åh, nu vet jag vad jag ska sitta och smutta på på min punschveranda. Sauternesvin förstås! *duuh* Det är lite sött och ser det ut som punsch fast att det smakar saffran. Mumma!!

• viktualia

godkväll.....

har fortfarande inte sagt ett PIP till prinsen om hans förestående morgondag... han har en massa planer som kommer paja... men det är inget som han kommer lida av utan det funkar nog ändå... men iiii jag har för sjutton pirr i magen å hans vägnar och NÄR kommer han att komma hem imorgon kväll?? och i VILKET skick?!? hm... pirr pirr

• Sister of the Night

Godmorgon tanter :D

Jag insåg just att jag missade att berätta en viktig grej med att vara tant: man får hänga ut halvvägs genom fönstret och skrika och gorma på oskyldiga ungar, finniga tonåringar osamt allt annat som råkar befinna sig inom en mils radie.

Sen kan man ägna dagarna åt att snoka så mycket man någonsin orkar i alla grannarnas mest privata angelägenheter. Samt avkräva dem diverse mutor för att hålla truten.
    Aaaaah, jag ska bli en sån monstertant så ni kan bara inte ana!! :D :D :D
    (Fast är de riktigt snälla så kanske jag istället kokar mystisk sylt och bakar märkliga bullar till dem, samt behåller deras hemligheter enbart för mig själv - att gå och klura över).

Oms

Man tackar! :)
    Jag befinner mig lite lägre ner än Treriksröset, men en bit ovanför Smygehuk :)

Apropå katter och flodhästar:

katter och flodhästar är båda _mycket_ smidiga djur. Faktum är att vi har flodhästpåbrå i släkten, samtliga mycket eleganta varelser! :D
    Jag har ärvt en hel del drag av dem, faktiskt. Fast jag är en katt.

Viktualia

Jodå, jag och maken (vilken närmast är att beskriva som en blandning av en sjöelefant och en vessla) handlade ballerinakex (det uppfyller väl alla kriterierna? Det är i vilket fall som helst lekande lätt att äta dem! Och spännande att se vem som hinner proppa i sig flest. Däremot är det kanske ingen jätteöverraskning att man blir lätt jäsig i magen efteråt... :( :D :D :D)

*svammel svammel*

Någon annan som är vaken än...? (Stalledräng, stalledräng...)

• viktualia

jaaa jag är vaken... och har fortfarande klarat att hålla truten inför herrn... så nu får vi se hur det går med hans svensexa....

annars är det tillbaka till tabeller och elände igen... borde ringa nån sjukgymnast för mitt bord är inte vettigt inställt... har ont i nacken.. urk och burk!

• Sister of the Night

*tutar en liten fanfar*

Haha, _det- är BT-beroende, det :D
    När ete är som bäst! Från bittida till kvällning, liksom :) :) :)

Jag skulle också ha såååå svååååårt att hålla mun om det var min karl som skulle sexas (eller vad fanken man nu säger om karlarnas hippning? )

• viktualia

det sista jag sa imorse var "ha det så skojigt på dagens alla äventyr"... ingen ovanlig replik från min sida.. men jag kunde verkligen inte helt låta bli att hinta.. .han kommer förstå när det sätter igång, att jag vet vad som är på g....

fast VAD de ska göra har jag ingen aning.. och kontrollfreaket Vickan LIDER SVÅRT av detta.... *suckar högljutt och beklagar mig på BT allt vad jag kan*

• Sister of the Night

???

"_det-" ?

"ete" ??

Varfö korrekturläser inte jag mina inlägg för...?

*Dobby-bankningarna återupptages* :D

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......