Godmorgon tanter :D
Jag insåg just att jag missade att berätta en viktig grej med att vara tant: man får hänga ut halvvägs genom fönstret och skrika och gorma på oskyldiga ungar, finniga tonåringar osamt allt annat som råkar befinna sig inom en mils radie.
Sen kan man ägna dagarna åt att snoka så mycket man någonsin orkar i alla grannarnas mest privata angelägenheter. Samt avkräva dem diverse mutor för att hålla truten.
Aaaaah, jag ska bli en sån monstertant så ni kan bara inte ana!! :D :D :D
(Fast är de riktigt snälla så kanske jag istället kokar mystisk sylt och bakar märkliga bullar till dem, samt behåller deras hemligheter enbart för mig själv - att gå och klura över).
Oms
Man tackar! :)
Jag befinner mig lite lägre ner än Treriksröset, men en bit ovanför Smygehuk :)
Apropå katter och flodhästar:
katter och flodhästar är båda _mycket_ smidiga djur. Faktum är att vi har flodhästpåbrå i släkten, samtliga mycket eleganta varelser! :D
Jag har ärvt en hel del drag av dem, faktiskt. Fast jag är en katt.
Viktualia
Jodå, jag och maken (vilken närmast är att beskriva som en blandning av en sjöelefant och en vessla) handlade ballerinakex (det uppfyller väl alla kriterierna?
Det är i vilket fall som helst lekande lätt att äta dem! Och spännande att se vem som hinner proppa i sig flest. Däremot är det kanske ingen jätteöverraskning att man blir lätt jäsig i magen efteråt... :(
:D :D :D)
*svammel svammel*
Någon annan som är vaken än...? (Stalledräng, stalledräng...)