• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

inte helt lätt att göra snygga diagram i word... hata supermjukprogram... URK! vill ha nåt annat och lära mig nåt annat!

blä för statistik!
    blä för kolmörkret utanför fönstret
    blä för allt möjligt!

hurra för den här tråden!

• viktualia

ett skäl till att bo nån annanstans än i moder svea....

...och ett skäl att dra på semester mitt i höstmörket!

• Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

jo det har jag men jag har ännu mer ett jobb att göra. alltså jobbar jag som en galning idag, imorgon och lite på fredag... sen är det helg och bröllopsplanering. nästa vecka jobbar jag troligen som en galning mån-tors och är ledig på fredagen innan bröllopet... det SKA gå...eller snarare MÅSTE gå!

• Zozo

Haller med Omsan.. Vickan om du nu inte far ngn ordning pa ditt jobbande sa ga atminstone och planera bröllop istället för att fara runt i tradarna här som en annan skottspole!

Nu ska jag dra iväg pa tjejkväll pa sta'n. Men här i Pariiiis dricker tjejerna minsan bara kaffe med en tar mjölk i pa vardagskvällarna, sa ingen sprrrrit här inte! (sniff)

• Zozo

Hej hopps pa er! Hörs imorgon (om jag inte mot all förmodan lyckats ta mig ur min BT-ism...)

• viktualia

fniss fniss fniss...

ser ni inte sambandet - ingen ordning på jobbet = hemskt mycket tid på jobbet?!?!?

jaja.. nu ska jag ta bussen hem. är hemma halv åtta.

ha det bäst och sköt om er!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......