• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

tjo på Zozan... jag har f ö klämt i mig några viktväktarkarameller med lakrissmak... hemskt äckliga... ha ha ha..

• Zozo

sa nu är jag ocksa "vildsint och aggressiv"

• viktualia

ojdå... lät farligt värre....

wow!!! chefen gick förbi och såg hur flitig jag är! *nöjd*
    (jaaa det var min svenska chef alltså.. snurr snurr)

• Zozo

Förresten.. pa tal om felsägningar sa har mamma en san där.. Hon har aldrig kunnat komma ihag att författaren till Sherlock Holmes heter Sir Arthur "Conan Doyle" utan kallar honom "Duncan Kyle" av nagon orsak. Hur kul hade inte vi när vi insag att det verkligen FANNS en författare som hette sa..?

För övrig vill jag bli en tant av Miss Marple typ (som sitter och kikar pa grannskapet och listar ut alla deras snuskiga hemligheter). Fast jag ska ha katt, champagne och en käpp att hytt md ocksa.

• Meddelande borttaget
  • viktualia

Omsan... det lät jobbigt... du kan varva ner genom att läsa ikapp tråden.. mycket viktigt pladder finns det här...

*kram på dig*

• Meddelande borttaget
  • Zozo

Hmmm... jag kommer inte ihag om jag ÄR nagot djur.. tror att jag bara är en häxa.. eller kanske ett O-djur!!

• Zozo

Hmmm.. jag fick ett osedvanligt dumt exceldokument innan idag och kopierade hastigt över det i word..
    Jag menar, visst excel är jättebra för vissa grejeor men man maste ju inte göra ALLT i excel för det!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......