• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Snart så....

Nu ska jag masa mig till bussen

Ha en trevlig kväll tjejer :)

Tjingeling

• nenne78

*springer in en sväng, vinkar snabbt och rusar ut igen*

• nenne78

*springer in igen* Glömde säga hej! *springer ut igen, upp på hojen och iväg*

• nu är jag fruL

vink vink till alla som passerat och flytt.
    Vinkar även till lilla vickan som liksom mig får kämpa vidare...
    stckars oss vickan

• viktualia

jaaa vink till alla!

ringde just hem till gubben.. och berättade att jag kommer hem halv åtta...
    har insett att jag snart bubblar över om att han ska svensexas imorgon... så tackar särskilt för att jag faktiskt måste jobba som en dåre just nu... dvs sent idag och tidigt imorgon... ju fler timmar med gosgubben desto större risk att försäga sig....

• nu är jag fruL

smart drag vickan. Du tillhör ju precis som jag inte ritkigt de tystlåtna typerna tvärtom kanske
    så det är svårt att inte få prata om något så spännande.
    Håller tummarna för dig i kväll

på dig med
    kämpa på!

jag blev super bubblig i magen efter chokladen. Fyyyyyyy vad korkad man kan vara!

• viktualia

jag vet... jag måste ju ta iiiiiiii för att inte bubbla över... och stackarn anar verkligen INGET alls... hans kollegor måste vara ännu duktigare än jag på att hålla truten.. hade kunnat gjort rätt mycket för att se hans min imorgon när de ger sig på honom.... *fniss* SNACKA om förvånad!!! tur att jag kan prata av mig lite på jobbet och här... annars hade det här inte gått...

choklad är väl farligt för sådan som dig... drickchoklad alltså... stackars FruLlan!!!

nu är jag f ö färdig med alla datakörningar.. nu ska jag göra om frekvenstabeller till diagram... urk och burk!

• Zozo

Hah! Nu fick jag ocksa godis! En liten liten pase med en massa färgmedel i.. mums!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......