• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Sister of the Night

Omsan?

Hihi, galen BT-ist kan jag ju lugnt skriva under på att jag har avancerat till.... :D

• Sister of the Night

Jag är inte med i gravida ligan... än i varje fall :)

• viktualia

Oms är med i järngänget i den här tråden men har inte visat sig i eftermiddag.. packa några tiotal sidor så hittar du henne!! troligen jobbar hon för hårt just nu...

• Sister of the Night

Aha!
    viktualia, du börjar kännas som en guide in i "gjort det igen"-tråden :)

vilket jag tackar ödmjukast för!

• nu är jag fruL

gravidtrådsmöte ha ha ha
    det läte det
    som en galen sekt eller nåt
    ha ha ha

sister: man kan säga så här att vi spenderar en hel del tid här hrmmmm... så vi har fått veta en del om varandra.... mest viktiga saker som typ att vickan kan baka pizzabullar, att oms är supervig, att jag är halvalkis, att jessie -av sin chef på jobbet, att betytder skit osv...

tele: man får dricka vad man vill på en punchveranda bara det är alkoholhaltigt och HELST lite sött.
    och vadddåååååå vad är det för fel med att vara tant !!!!
    Fnyser föraktfullt.
    Jag är STOLT över att vara tant och ser fram emot att bli ÄNNU mer tant!!!

jag ska vara lurig jämt, ledig jämt och ha mASSA olater för mig som äkta tant. Fyyy vad härligt. Sen kan man somna 8 i soffan och ALLT är legitimt. Livet är udnerbart som tant!!!
    Sen dricker jag gärna portvin och bara DET är tantpoäng!!!
    HURRA för tantL!!!

• Sister of the Night

fruLlan

Jamen, det _är_ ju faktiskt viktiga fakta! alltid bra att veta vem som svänger ihop schysstaste pizzabullarna :)

Jag är också en tant.

Tant är coolt.

Som fan.

Så det så! ;) :)

• viktualia

HÄR började Vickan asgarva!!!!

Sa "Jag kanske borde jobba och inte läsa en massa jox på nätet" till min rumskompis

han sa: Porrsurfar du?
    jag: Japp, tjejporr...

Am I right?!?

• Sister of the Night

viktualia

hehehehehe :D

• Sister of the Night

Nu sitter karln och ser ut som att han tycker att jag ska logga ut (kan ha nåt att göra med att jag föreslog att vi skulle gå och handla. Och då tycker han visst att jag ska hänga med, eftersom att det var mitt förslag och det de facto är urtrist att handla själv).

Jaja, jag får väl ge mig nu då *sliter sig motvilligt från tangentbordets silkeslena charm* :D

_Mycket_ trevligt att råkas! :)
    Ha det gott så länge!

• nu är jag fruL

vink vink
    köp något kul och något gott!
    oh något att leka med för att citera korkad reklam !

ahhhhhhhh vad jag är trött!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......