• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Snart så....

inlägg 1300 är taget, grattis Vickan :D

• viktualia

oh my GOD najs reeeelyy.... säger Vickan på hemgjord engelska... Hur många HOURS måste jag sitta här innan jag blir hemsläppt?!?

Det som sagt att sitta här och kämpa med alla siffrorna hit och dit.. kul att pricka in 1300 då... och FATTA hur fort det har gått att fylla den här tråden!!! vår förra stannade ju på 2500 efter tre månader.. den här är ju bara en månad gammal och redan på 1300!!

Bravo GIRLSISAR!!!!

• Snart så....

Känner mig riktigt elak nu men usch jag måste åka buss hem idag *ryser* (åker vanligtvis bil)..bläää det är så mkt galningar just på den bussen

• Sister of the Night

FruLlan
    Åh, där ser du. *plockar fram bekymrade minen* Jag läste någonstans i en artikel att socker och färgämnen i godis gör ungarna vildsinta och aggressiva. Det gäller tydligen vuxna BT-ister som dricker choklad också! :D :D :D

Jaså, gluten. Det var inget vidare :( Då förstår jag att du inte vill ha bullar.

Så detta är en liten sprrrrrrrit-tråd? (Sagt med Susanne Reuters "Yrrol"-stämma i flygplanet)

jag tycker också det är mycket märkligt att ni inte får pimpla alkohol på jobbet :D
    Klart snålt av dem :D

• nu är jag fruL

snart så: uhhh kollektivtrafik.... bussar är helt okej tycker jag men pendeltåg :_o det är för attans det värsta som finns.
    Här i urskogen finns det inte ens buss här cyklar man! ja i allafall hitut vickan!

vickan: jo visst kan man baka glutenfrittmen vem orkar baka?= och vilken tid på dygnet skulle jag hinna det?? Men DU får gärna baka åt mig eller så kan vi dricka sprit så klart

det snurrar fortfarande i huvudet. man blev inte pigg av choklad bara bubblig i magen

• viktualia

"Så detta är en liten sprrrrrrrit-tråd? (Sagt med Susanne Reuters "Yrrol"-stämma i flygplanet)"

Här var det spriiiiiiiit! Ja!

Åtminstone finns det återkommande diskussioner om FruLlans framtida punschveranda, all skumpa som blev över efter Zozos bröllop och andra riktigt väsentliga frågor.

(att zozo fick en massa skumpa över utlöste f ö en massflykt i helikopter till zozo i paris.. eller skulle ha gjort.. om inte helikopern STREJKADE den gången också....)

/Vickan - halvvägs genom obegripliga statistikträsk

• Telemarkgrrl

Snart så ... - du kanske åker samma buss som jag? Mooaaahaaahaaaaaaa!

• Telemarkgrrl

Måste man dricka punsch på en punschveranda förresten? Jag vill också ha en punschveranda men jag gillar ju inte punsch!!

• viktualia

Jag vill OCKSÅ CYKLA!!!! Dåligt!!! Blääääää!

(sister - förklaring: jag bor i en byhåla där FruLlan jobbar som konsult delar av veckorna. själv jobbar jag i en större stad och BUSSPENDLAR... uselt... bläe... men imorgon blir det lunchgympa!!)

• viktualia

Telestubben.. du kan nog få dricka sherry istället.. om du ska vara med i tantklubben alltså.. eller nån annan nytt spritsort!

FruLlan... jag får nog baka till dig nån gång.. laktosjox går väl bra om det är I brödet - eller?!?!?

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......