• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Snart så ... - det bästa sån där felsägning jag har hört var en av nyhetstjejerna på tv4 som skulle säga "ÖB Ove Victorin" men sa "OB Över Victorin", jag tror jag grät av skratt i en timme.

• Sister of the Night

FruLlan

Hihi, det lät ju rimligt bara.
    "Snartfru_L" _borde_ ju möjligen kunna mutera och bli "nu är jag fru_L" tänkte jag...

*ibland är man skarp som en chilifrukt*

• nu är jag fruL

mmmmm
    nu har jag blandat till en kopp varm choklad. Får se om sockret kan få mig att vakna till och kunna tänka. Om inte...ja då var det i alla fall gott

• Sister of the Night

Telemarkgrrrrl

"OB över Victorin"
    *skrattanfall framför datorn :D*

• Sister of the Night

Choklad!!!

Vaniljbullar, varm choklad... men vad _är_ detta för en fikatråd egentligen? *dregel-dregel*

• nu är jag fruL

i normala fall dricker jag enbart alkoholhaltiga drycker men här på jobbet så FÅR man inte det
    vad är det för jävlaksit snack varför får man ingen sprit.???
    Då får det gå bra med choklad då

fast några vaniljbullar vill jag INTE ha, er jäklarns gluten får ni ha för er själva
    all sprit åt mig alla gluten åt er

hoppsan fruLlan kom viss in i krigshumöret
    socker kanske inte var bra...

• viktualia

sis - vi har ALLDELES nyss lyckas ta oss ur en diskussion om godisberoende....

annars pratar vi gärna sprit här..... mer skumpa till folket!!

• Snart så....

Ja ja mer skumpa!!

Tur i oturen att jag inte blev gravid denna månaden heller, Usch vad jag ska frossa i VIN :D

• Snart så....

Telemarkgrrl : hhaha ja min plastfar och m2b har superkul åt oss när vi kommer igång och säger fel saker. Kul att man kan roa några iallfall

• viktualia

förresten Tack Telestubben och Snart för skrattframkallningen! är för seg för att hitta på egna exempel!

FruLlskrälle... bullar är gott.. och det måste väl gå att baka glutenfria bullar... hm.. men utan laktos också kanske det blir klurigt... okej då.... du får lite sprit av mig om jag får dina bullar!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......