• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Sister of the Night

*Sis återkommer med en kopp ljuvligt varmt kaffe med en skvätt lätt grädde i*

Snart så...
    Ja, visst ääääär han?!
    Me want house elf!! :)

viktualia
    FruLlan... Det ska jag komma ihåg! Att man blandar ihop saker på det där sättet. jag tror det är åldern! *muttrar*

Hm, kanhända att jag har någon knörveldjursanmoder någonstans då? ;)

Och ja, statistik låter mördande tråkigt. Sorry! Hur hamnade du vid det bordet när du helt tydligt inte gillar det...?

FruLlan
    Var det du som var SnartfruL, eller har jag totalt missuppfattat allt? (Det skulle inte vara första gången, tro mig...)

• Zozo

Ja men ärligt talat, visst skulle det vara PRAKTISKT med en house elf?!! Tänk att maten bara skulle dyka upp pa bordet sa där... och MINA house elfs skulle minsan fa betalt (eller jättefina tehuvor) *also sprach en äkta Potter-fantast*

• Zozo

Vickan.. helikopter kan inte lyfta pga dimma.. Kan du möjligen använda ngt annat flyktmedel? Kanot eller hopknutna makan kanske? Närmaste fik som serverar vaniljbullar kan vara ett hett tips...

• nu är jag fruL

sister: nej du är inte ute och cyklar. Jag var snartfruL men bytte när jag gift mig. Men jag funderar faktiskt på att byta till just frulLan då det dykt upp någon med snartlikt nick

får se om jag orkar byta nån dag...

jag skulle verkligen behöva en husalv... älskar potterböckerna....gillar sagor

oj ojj oj jag har sjuukt mycket jobb att göra men är så trött att det snurrar i huvudet. hur ska det här gå?

• Sister of the Night

Jaaaa, mina house elfs skulle minsann inte ha det dåligt :)
    Tehuvor skulle de säkert uppskatta. och en fluffig mjuk bädd :) :) :)

Sen är de ju så förbaskat söta också....

Aaaaah, vaniljbullar. Åh vad gott det lät.
    jag gjorde nyss en utflykt till nån skosida som det länkades till i en skotråd här intill.
    åh vilka snygga stövlar det fanns där. Man blir ju LITE ha-galen...!!! :D :D :D

• Sister of the Night

FruLlan

Aha! Då fattade jag rätt *Sis solar sig i självskryt en stund :D*

Hmm, vilket nick är det då?

• Zozo

Bara sadär inom parantes (Frullan.. det är SAAA trevligt att ha dig här igen! Du var ju nästan FÖRSVUNNEN ett tag..)

• viktualia

HA! Lurade!!!

Jag rymde!!! och inte på eget initiativ... en kollega kom förbi och sa att det var kafferast och jag lyder givetvis.... men rast betyder väl att man måste jobba hårt när man är tillbaka, eller?!?

Snålis Zozo... jag VILL åka helikopter.... *surar lite*

Sis - jag gillar alla delar av mitt jobb UTOM just databehandlingen av enkätsvar som är det jag gör just nu... därav frustrationen...

• nu är jag fruL

tack zozo jag har saknat dig också
    jag kan fortfarande inte riktigt komma över att dú inte kommer till s-holm och dricker vin med mig nån gång snart

vad gör man åt trötthet om man inte har tid att åka hem och sova?

smart gjort sister!!!! hmmm hur kom du fram till detta?

• Sister of the Night

Åhå, då fattar jag :)
    För det orkar ju ingen människa med att jobba dag ut och dag in med något man verkligen avskyr.
    Fast lite av det tråkiga kan man ju helt klart ta. (Jag tror för övrigt inte att man någonsin tycker att ens jobb är kul precis jämt. Det ligger så att säga i sakens natur ;):D)

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......