• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

fruLlan.. blir helt orolig för dig.. du jobbar ju som en GALNING... är det verkligen nyttigt?!?

annars kan jag rekommendera höstsemester... APOR vad jag ser framemot att guppa omkring i strandkanten i Mexio om 13 dagar.....

• Sister of the Night

Knörveldjur, aaaah, intressant! Vad jag har hört så funkar de rätt bra ihop med katt! :D

Sysselsättning? Haha, ja, hade jag bara haft betalt för det så hade jag ju kunnat svara BT-fantast.... :D Men nästan, så. För övrigt är det mest industrin som gäller.

• Sister of the Night

Snartfru_L

Tack tack! :)
    Och varsågod, det var så lite så :) ;) :)

Hmm, det där med kaffe lät inte så dumt *smiter ut i köket*

• Sister of the Night

*Sister är ett klantarsle* *tralla la la laaaa*

*rodna-rodna*

Nej men, NuärjagfruL menar jag ju så klart!!

*Slår huvudet ungefär som lille "Dobby" i harry Potterfilmen*
  • Sister of the Night

*gör ett nytt ärligt menat försök att nå köksregionen med en tom kaffekopp i högsta hugg*

• viktualia

fniss fniss... nu är vi så många knasar här att det är inte är helt lätt att hålla reda på alla.. ha ha...

nu är jag FruL kallas FruLlan i den här tråden... för långt att skriva hennes riktiga nick... bara ett tips...

Industrin lät coolt...

Knörveldjur är precis som jag känner mig... lagomt krånglade typ som lever mitt liv på MITT sätt... hm...

• Snart så....

hahhaha dobby är underbar när han bankar huvudet :D :D

• viktualia

Rädda mig!!! Jag AVSKYR statistik!! så VARFÖR jobbar jag med det då?!?!?!?! Bläääääääää vad tråkigt jag har.... isch..

Näe Zozo - hit med helikoptern! nu rymmer jag... nån som har tips på plats?!?! (måste vara tillbaka till bröllopet)

• Snart så....

snart är det fika :)
    flera timmar efter lunch har bara "magiskt" försvunnit :D

• nu är jag fruL

sister: helt okej att vara lite knepig i kolan och ett arsle det är vi lite allihopa här!

ta inte illa upp häxor/tanter/flodisar!!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......