• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

hata blinkblink... det är kitchigt... och jag är ju en belevad typ med SMAK så jag tycker illa om det..

• Sister of the Night

och så kan jag tillägga att jag tycker om i stort sett allt julpynt!
    Girlanger, smällkarameller, julgranskulor... inget går säkert när köplysten Sister manglar sig fram i julruschen! :D

• Snart så....

FruL: fast vi ha en egen tradition att äta frukost ihop familjen och ge varandra ett litet paket på morgonen. Denna tradition skapades för alla vi "barn" inte kunde vänta :D
    Brukar tex vara duschcreme, örhängen eller något som man kan ha eller använda på julafton...

• Zozo

Lessen för "korvarna" men precis som Dolph Lundgren (där kom HAN upp igen!) sa far jag lite talfel ibland när jag inte varit hemma pa länge.. Till familjens stora nöje hittar jag da pa en massa nya svenska ord.. (som de inte alls vill kännas vid pa Akademien)

• Zozo

Snart sa.. Haha den traditionen fick även vi införa! fast den har inte överlevt vuxenaldern..

• Snart så....

Saker som blinkar kommer inte in vårt hem, skulle få tokspel om något blinkande hela tiden när man tex tittar på film...

• viktualia

Sister of the Night - japp! här är vi nyfikna, lagom närgångna och totalt galna.
    glömde en viktig fråga: sysselsättning?!?

snabb svar min egen profil:
    gifter mig om 10 dagar!!!!iiiiii
    är 29, för kort, med stora fötter, är ett knörveldjur (definition saknas) och jobbar som konsult i samhällsvetarbranschen. bor i en byhåla 25 mil väster om Sthlm... urk!

• Snart så....

zozo: vi har behållit den och det är jag glad för :)

• Snart så....

Zozo: hahhaha jag har ärft den åkomman (hitta på egna ord/vända på ord)efter min mor. Det roligaste hon har sagt var: FORD HARRYSSON!!!

• nu är jag fruL

hallååååååååå
    jag är sååå trött jag fattar inte varför... eller kan det vara för att jag inte soever på nätterna
    eller i alla fall inte tillräckligt.

usch nu börjar det bli mörkt ute. är det verkligen nyttigt att vara vaken då? Jag tycker bara att man ska behöva jobba när det är ljust ute... eller är dte då man INTE ska jobba så man hinner se ljuset? Hur som helst, jag svamlar om ingenting och vill sova.

trallallla
    nynnar på en sång....

tratlllallallalal.... undrar om jag ska ta min 10de kopp kaffe....

sister välkoemmen hit.... nja jag vet inte hur mycket man MÅSTE presentera sig egentligen. jag tycker man gör som man vill. men tack för presentationen

hipop hurrsasaas

bluppeliblupp har ingen ordning och reda på vare sig fingrar eller tankar...

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......