• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Jessie76

Hellööööööu....
    Usch vad jag är uttråkad Jobbar alldeles för hååårt
    Prexis som Vickan

Tele - kan inte du gå in å kolla på dessa nötter om det är för högt kolisvärde på dom? Du som kan så mycket och är såååå beläst - sen att du nästan är norrlänning gör ju att man kan lita på dig

Vickan - vi ser att du läser gå nu och jobba på norrbaggen

• Jessie76

Willkommen Sister

Jag trodde glitterkorvar var såna där fula skruvade glittergrejjer.... Typ som glittret man har som tärna i luciatåget fast det ser ut som en j-a telefonsladd - dom är oxå så jäkla osexiga
    Förstår ni vilka jag menar?

• viktualia

Jessie... du kanske har rätt om glitterkorvarna.. jag vet vad du menar... APOR vad FULA de är!!

• Snart så....

Glitterkorvar=glittergirlanger??

• Snart så....

Japp fula är de och får dras med dem varje år hahahah

• Zozo

Ja! Glitterkorvar = glittergirlanger (i motsats till sadant glitter vi hemma kallar änglahar, i tunna remsor liksom)

• Zozo

Här ska man dessutom helst ha mangfärgade BLINKANDE ljusgirlanger överallt!

• Zozo

Fatta hur stämningsfullt det är när vardagsummet blinkar omväxlande i rött och blatt...

• nu är jag fruL

vickan vickan vickan: du missade vad glitterkorvar är fyyyyyyyyy men så är du ingen tokjulis heller

Jag gillar faktiskt glitterkorvar japp har jag sagt att jag gillar allt runt julen och allt som alltid har var4it
    Men blinkande färgglada lampor, näe där går gränsen. tänk att alla i alla konstiga andra länder inte har fattat hur man ska pynta för julen eller hur man ska fira den heller för den delen.
    Fira på juldagen
    öppna paket på morgonen

såna tokerier!

fast hmmm vi har nog lite tokiga traditioner också...eldar enris sov...
    ja ja ja

mer jul!

• Sister of the Night

Tackar! :)

:D :D :D
    Haha, glitterkorvar!
    Den var bra. *fnissar*

Jaså, är det en sån där läskig presentationstråd? OK, låt se...

jag cirkulerar någonstans kring trettiostrecket, är lagom lång för att nå upp till fikabrödsgömman ovanför kylskåpet och jag har Sveriges förmodligen vanligaste skostorlek (i varje fall är _alla_, -och jag menar verkligen ALLA- de snyggaste skorna på reahyllan utplockade när jag äntligen har hajat att det är rea och följdaktligen lyckats få mig iväg till närmaste skoshopparcentral...)

Jag är för övrigt en Bw2b.
    Jag är helt övertygad om att just den förkortningen inte existerar ännu, så därför tar jag mig friheten att förtydliga saken: "Bride-want-to-be". (Sådärja, så har jag avslöjat min alldeles egna syn på begreppet "korrekt engelska" också.)

Jag är således inte gift. Ännu! :D

Jag skulle tippa på att jag är en "katt"... *slickar sig på tassen och lägger morrhåren tillrätt*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......