• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

varför tar cashewnötterna slut så fort?!? de är ju mycket godare än hasselnötterna... urk!

En sträng röst från ovan säger: VICKAN JOBBA!!!!! och jag springer skrämd ut från BT....

• Snart så....

Hahhaha...just idag kan jag inte heller hålla mig borta från BT...

Usch sånt är inte kul, man vill ju egentligen bara skrika "jag vet nått som inte du vet, du ska på svensexa imorgon".
    När jag ordnade möhippa så planerade vi ihop med svensexan så vi tog dem samtidigt så båda var måttligt nervösa över att det inte skulle bli något :D

• Zozo

Tja; min käre make tog 12 ar pa sig innan han tyckte det var dags att fria och vi var alltsa tillsammans i 13 ar innan vi gifte oss... men so what!? det blev en sjujäkla fest ända!

Julen.. mmmmmmm.. älskar den med. den ska firas som den alltid har gjort med närmaste familjen, hemma hos mamma och pappa, med berg av julklappar som man far öppna som man vill (och inte sana nymodigheter som att sta och läsa upp "den här är fran X till Y..God Jul!" medans alla tittar pa!)
    Granen är klädd med alla fina saker som vi gjort i skolan och annat man dragit pa sig under aren och änglaharsglitter (inte sana där larviga glitterkorvar inte!).. Det är vild fajt med lillebror (27 ar) varje ar eftersom han vill klä granen bara med röda kulor och nämnda glitterkorvar.. Argh!

Och sedan har vi fasan.. de ar jag maste fira jul hos makens föräldrar.. Där enda pyntet är en asful krubba och man äter äcklig smörkrämstarta! Och öppnar julklappar pa morgonen...

• viktualia

Snart så.... ---- titta inte för noga.. jag bara smyger in här.. helt incognito....

helt rätt: precis det har jag velat typ vråla de senaste veckorna... HUR ska jag hålla mig när det är dags att pussas hejdå imorgon när vi drar till resp jobb... senaste planen är att säga: May the force be with you och sen rusa iväg... vad tror ni...

...hemliga Vickan som jobbar tokflitigt!

• Snart så....

zozo: Känner igen de där glitterkorvarna, min m2b SKA ha dem så vi har både och :D

vickan: Gillar han Star Wars så han fattar? :D :D

• viktualia

näe han är inte nåt SW-freak.. inte jag heller.. men jag tycker att det är en synnerligen välfunnen formulering... eller hur?!?

FULA ORD!!!! Jag måste ju bli klar med A,B och Z.... ni är för roliga!!!

• Sister of the Night

Här är en till som inte fattar hur man sliter sig från BT.
    Jag har fanimej suttit hela dan och hoppat in och ut från forumet

Helt otroligt.

PS. vad är "glitterkorvar"? DS.

• viktualia

glitterkorvar = smällkarameller i silkespapper

välkommen hit Sister of the Night! I den här tråden måste man presentera sig:

ålder, längd, skostorlek, status på bröllopsfronten och djurart

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......