• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Telemarkgrrl

Snart så... - men fatta, i min mans släkt så har dom INGET sånt. Dom har en massa färgkoordinerat NYKÖPT julpynt! Herregud, att jag gifte in mig i den där släkten överhuvudtaget..

• viktualia

ingen tomtevarning än... bara coola Vickan som glider förbi och vinkar lite.... 10 dagar till bröllopet!
  • Snart så....

hhahaha...jag fick min m2b:s tomtar av svärmor för hon ville inte ha dem fast spart dem i källaren.
    Fast måste erkänna att jag köper nya saker varje år mest på marknader

• Snart så....

Mkt avis Vickan, själv är det 2 år kvar :(

• viktualia

Snart så....- du stal inlägg 1234.... GRATTIS!!!!

nedräkningen har ju pågått ett tag... men datumet har bara varit bestämt sen mars... så jag har bara hoppat och studsat i ett halvår... innan dess väntade jag på att min karl skulle komma fram till att det inte var läskigt att gifta sig. det tog fem år.

• Jessie76

Tjabba - här e ett julfreak till
    Så tro inte att ni får vara ensamma om det
    Jag gillar dock inte vinglögg (vet inte om jag sagt det redan ??) och inte lussebullar. Men vaddå då?!?! Det finns vl annat å gilla med xmas?!

Julmusik, tända ljus, gardiner och dukar
    Apelsiner med nejlikor - me love long time! RIKTIG julgran - inge plast. Granris och lampor fulla balkongen - åååh vilken enorm längtan jag fick!!!

• Telemarkgrrl

Det tog min karl 7 år så grattis till din snabbfattande karl, Vickan!

• Snart så....

tack *bockar och bugar*

5 år hrrmmfffpp... för mig tog det 10 år att förlova oss och vi kommer ha varit ihop 14 när vi gifter oss...

Jag skulle knappt kunna jobba om jag vore dig :D

• Snart så....

ska kanske tillägga att vi "bara" är 28år...

• viktualia

Snart så.. "Jag skulle knappt kunna jobba om jag vore dig"

Hm... ha ha ha... antingen kan jag svara: Har jag någonsin kunnat det?!? Jag hänger ju på BT hela tiden!!

Eller: Det är helt lugnt, dvs inte värre än vanligt. Jag är inte nervös, har koll på läget och tror stenhårt på att det kommer sluta lyckligt.

Värst just nu: Att inte YPPA till karln att han ska bli svensexad imorgon... *JOBBIGT för mig som är VÄRSTA pladdermajan*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......