• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Meddelande borttaget
  • Telemarkgrrl

Jaha, hehe, så kan det gå när man hetsar upp sig i förväg, FruLlan. Borde kanske ha förstått att man inte bara har katt runt jul.

Vi firar inte heller jul hemma så det blir inga mängder pynt. Men ett par tomtar i hörnet, adventsljusstakar och ett par julstjärnor måste man ju ha.

Fast det allra allra viktigaste är lussebullarna. Åh, vad jag längtar efter dom. Men jag får väl nöja mig med GB sandwich med lussebullesmak ett tag till.

• nu är jag fruL

hejsan alla.
    Hmmm nu måste jag faktiskt fråga vad ni är för tomtar egentligen. vaddå inte pynta hemma!!!!

Vi firar aldrig jul hemma, snarare så åker vi alltid bort 2-3 veckorrunt jul MEN vi eller snarare jag, pyntar som besatta ändå. Man pyntar till 1:a advent och då hinner man ju ha allt och leva med pyntet i måååånga veckor innan julen kommer och man åker bort. näe usch jag skulle aldrig låta bli att pynta för att vi inte firar hemma. Vi har till och med ALLTID julgran. Den tar vi också in 1:a advent. Japp tradition. jag vet att det kanske är tidigt, men hallå har jag sagt att jag ÄLSKAR julen och julpynt eller????
    dessutom så tycker katterna att det är jättekul med juldgran och vad gör man inte för de små raringarna...

näe dålig ursäkt, PYNTA flickor

• nu är jag fruL

skrämde jag bort er eller

ha ha ha frullan har tråden för sig själv

Ha ha ha dansar på bordet och kastar snus i taket!

• nu är jag fruL

ha ha ha snuset ramlade ner på rumskompisens tangentbord ha ha ha

• Telemarkgrrl

Telestubben är INTE lättskrämd! Bara lite hungrig ibland så där runt kl tolv.

Så tro inte att du får partaja loss alldeles ensam här inne, FruLlan!!

• Snart så....

Nämen man ska pynta i massor, finns inget annat!! Tomtar,gardiner, ljusstakar, dukar osv det enda jag inte klarar av är ÄNGLAR :[

Vi lyckas alltid köpa den STÖRSTA granen som finns, möblerar om för att den ska få plats men oj vad mysigt det är, en julafton välte den när grenarna vecklat ut sig :D

Va duktig du är FruL som får igång båda trådarna ang JULEN :D :D

• Telemarkgrrl

Jag är förresten en sån jultraditionalist att min mamma aldrig någonsin har fått slänga något julpynt. Vi dekorerar fortfarande granen med sånt som jag och min brorsa gjorde på dagis, smällkarameller och röda flörtkulor med påmålade ansikten som har tappat bomullsskägget. Det ska va som det alltid har varit.

• viktualia

ni är knasar!!! det är långt till jul! först ska Vickan bli FRU! sen kan vi börja fundera över jul.

och julpynt är inte min grej... däremot saffransbullar med pistagenötter....VRÅÅÅÅLgott!!

• Snart så....

Telemarkgrrl: Men sån tradition är ju ett måste? Handgjorda tomtar som ser helt galna ut efter alla år :D

Saffransbullar med mandelmassa *dreglar*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......