• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

kära nån!!! Det är MITT fel... NUUUUUU slutar vi prata godis!!! jag som varit så duktig och INTE ätit godis idag. har köpt en snygg plåtburk som står bredvid jobbdatorn och fyllt den med nötter för att SLUTA äta godis!!!!

Förlåt!!!!!

• Meddelande borttaget
  • viktualia

jag heter Vickispickis och är hemskt beroende av allt onyttigt utom vispad grädde...

nötterna vid datorn är ett litet steg på vägen...

• Meddelande borttaget
  • nenne78

maken bjöd på skolkritor och M&M's till desperate housewives. fan. Det gjorde han igår med. Tror ni att jag har gift mig med en feader??? Allt godis var bannlyst bara för några vekor sen... Hmm.... *ser mig oroligt omkring*

• Telemarkgrrl

Morrn morrn!

Oms - Dom därninga chicknutsen, är dom lite knapriga? Under en sån där godisförbudstid var maken och jag desperata, vi försökte allt från att snorta sucketter, låtsas att fruktsallad är lika gott som godis och till att rosta kikärtor. Men våra rostade kikärtor blev aldrig torra utan var kläggiga i mitten, urrk.

Nenne - japp, så är det nog. Nu när ni har gift er så vill han att du ska bli så tjock att du inte tar dig ut ur huset. Såg du inte att han inte åt något själv?

• Jessie76

Good morrrron

Jag har cyklat idag igen och fy fan va kallt det var idag!!!! Frrrrrrrrrossst som faan. Ursäkta svordomarna, nu är dom slut så nu blir jag blid och snäll igen

OM dom där kikärtorna har ett kolhydrat-värde på 46 kommanånting, hur kan dom då ha lågt GI värde? Jag ber om ursäkt, men jag vart så sugen på dom för jag ÄLSKAR kikärtor - även dom slemmiga hemmarostade Så jag vill desperat ha dom men vågar man om kolhydratvärdet är så högt?

Själv har man inte knaprat karra på jättelänge men nu har man trillat dit igen

• viktualia

jag köpte VRÅLGODA rostade kikärter på NKs mataffär i söndags... verkligen ett tips! fanns i två smaker och var varken hemskt fettiga eller hade för högt GI. Så det är verkligen ett tips!!!

annars knaprar jag nötter...tappert.. och hoppas att godisberoendet ska ge sig.. *HM*

imorgon drabbas prinsen av svensexa... själv går jag snart sönder av att inte få säga något till honom.... ujujuj...

• Telemarkgrrl

Knaprat karra?!? Låter som nåt du köpt på Plattan.

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......