• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nenne78

jo, en påse med Bounty finns kvar. VARFFÖR SA DU DET??? Jag hade ju tänkt vara duktig... Jaja, som sagt, jag är ju redan gift. Mooahahahahahaaaaafläbbfläbbfläbb....

• viktualia

Omsan - japp här sitter jag och tuggar nötter. SKAAAAAA INTE gå och köpa godis... ska bara lura Nenne till det...

• Telemarkgrrl

Hahahaaaa, snygg fint Vickan!

• viktualia

visst var det.. *elakt flin* helt nöjd!

snacka om att jag verkar uttråkad.... fast det egentligen inte är nåt större fel på arbetsuppgifterna just idag..

• viktualia

näeeee försvann alla nu?!? snyft... kom tillbaka Nenne.. jag SKA vara snäll....

• nenne78

*mumsmums*
    vadå? har jag varit saknad? Jag var och köpte godis *skickar onda ögat till vickan*

nu ska jag till banken pronto och låna pengar till en Volvo. eller det visar sig.

• Zozo

Aaargh - prata int om godis! Jag har varit jätteduktig i tva dagar nu.. (Har gatt upp tre äckliga kilo efter sommarens/höstens festande och maste ta atg i dem..) Var kanske inte riktigt rätt tillfälle.. när man har mens och snart ska hem till saltlakritsens hemland!

• Telemarkgrrl

Nu kom jag på varför jag aldrig någonsin ska flytta utomlands. Iallafall inte om det inte finns ett Ikea vääääldigt nära. För hur överlever ni där nere på kontinenten utan Djungelvrål och Salt & Blandat? För att inte tala om ostbågar, har jag berättat att jag är missbrukare?

Jag heter Telestubben och jag är ostbågsmissbrukare.

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......