• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • Meddelande borttaget
  • viktualia

jag tycker att det brukar vara särskilt hög fyndfaktor på Åhlens city... har både varit där med min m2b (klädmedveten) och min pappa (HATAR klädshopping) och båda har gått därifrån med fynd.

jotack.. bra helg trots att jag saknade ditt pompom Omsgumman!!!

• Telemarkgrrl

Heeeej Omsan!

Ja, Åhlens City är ett bra tips. Jag gillar MQ också. Gå till den i Gallerian så kan ni ta Esprit av bara farten, dom har inte heller så dumma herrkläder.

Men snacka inte illa om Zinken! Åkej, det är inga fina funkishus som på Gärdet men man har Tantolunden, vaheterdetnudå ... men suck alltså ... Skinnarviksberget!, mysiga caféer och myyyycket mer vattenkontakt (heter det inte så på mäklarspråk?) än på Gärdet.

• viktualia

iiiiiiiiiiiiii

här sitter jag och snackar dynga på BT.. och HELT PLÖTSLIGT står min norska chef i dörren.. hann trycka ner mitt BT-fönster men det var bara på näppen... iiiiiiiii så pinsamt.. och uj vad förvånad jag blev... *farligt att sitta med öppen dörr ut i vältrafikerad korridor*

• viktualia

hade verkligen inte väntat mig att han skulle komma glidade här..ujuj...

jaja... nu har chocken lagt sig och jag flinar lite stolt över att jag hörde att han berättade för en annan på det här bygget att "Vickan har gjort ett kempefint arbete med vårt projekt".... *NÖJD*

• nenne78

viktualia
    ooops! bra att sitta i kraftposition då (enligt feng shui), med ansiktet mot dörren!

• viktualia

jaaa jag är ju inte så feng shui-ig... är aktiv kristen "istället".. men helt naturligt känns det ju bättre med kontroll på läget.. och särskilt när man får OVÄNTAT besök... ujuj....

annars är det tisdag em, trist väder och jag vill bara gifta mig NU och dra till Mexico NU... hm.... 11 dagar kvar..

• viktualia

Omsan... läste ditt inlägg om lgh:ar lite noggrannare... *SHIT* vilket projekt det där med byte verkar vara... blir totalmatt bara vid tanken!!!!!! Synd att det inte blev Hjorthagen - det lät ju så bra. *skickar en STOR portion kraft och energi till dig*

• nenne78

viktualia
    det är ju för att du inte har Gevalia, då är du ju mer förberedd...

• nenne78

Oms
    håller med Vickan, vilket projekt!! Tur man hittat sin Br i en billig stad. Fast vi vill ju ha huuuus! Men vi borde nog lugna oss ett tag, efter att ha gift oss OCH köpt bil inom en vecka. Hust får vi ta nästa lön. *fnissar*

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......