• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

japp jag förstår som sagt din tanke.. men eftersom jag inte kan koncentrera mig på bröllopet ens på fritiden så är nog inte den här tiden speciellt avundsvärd. som ni vet så är jag engagerad i föreningsliv på fritiden, ägnade den gångna helgen åt sammanträde hela helgen och där är det MYCKET på gång just nu som är ASBRÅTTOM... saker som jag måste lösa på fritiden... hm.... så ser mitt liv alltid ut, jag har valt att leva så... men just nu hade det varit trevligt om både jobbet och föreningslivet var lite lugnare så att jag fick tid och utrymme att njuta av bröllopsförberedelser... just idag känns det mest om att bröllopsjoxet är "i vägen" för allt möjligt annat viktigt... svårt att förklara i anomyma termer här... men näee... ingen njutning just nu..

• Telemarkgrrl

Urk, urk, jag är på jobbet. Det har iofs inte hindrat mig från att vara här också förut men nu är det leverans om en vecka och så himla mycket att göra.

Jag vill också gå och bli gnuggad i hårbotten och få tjusig håruppsättning idag! *stampar tjurigt i golvet*

• viktualia

fniss.... Telestubben... häng på då! nu är det en timme kvar tills jag ska vara hos frissan. drar iväg om en stund för jag ska hinna några andra ärenden också..

ringde nyss till Fritidsresor och berättade att vår bokning är en bröllopsresa. blir spännande att se om det händer något speciellt... (tyckte att det kändes halvpinsamt men näee... kan andra ringa och säga att de åker på bröllopsresa kan jag!!)

• Telemarkgrrl

Nu bor ju du liiite långt bort och så måste jag fixa klart ett dokument idag, men annars så! Snacka om att maken skulle bli förvånad om jag kom hem med värsta festfrillan på en måndagskväll.

Vickan, kan du inte ge oss en liten förhandspeek? Har du någon ide om hur du vill ha det? Ska det bli lockigt och hängande, stramt utsatt i en svinrygg, eller lite mer punkspretigt?

• viktualia

jag vill ha håret uppsatt bakåt så att det inte hänger i ansiktet, sen lite lockigt och stiligt hängade bak... hm... typ.... äsch... det blir nog bra... jag är ju så himla snygg själv plus att min frisersalong är proffsiga så det slutar nog lyckligt!!!

nu drar jag!

• Telemarkgrrl

Låter precis som jag hade det när jag gifte mig, det kommer att bli skitsnyggt!

• nenne78

tjabalouba
    Äntligen internet!!! Men det är totalt kaos på jobbet idag, så jag bara kikar in en sävng.

hej hej!'vinkar stressat*

• Bröllopstokiig

Jag måste ju med in och vinka i den nästa bästa tråden. Jag har massor att göra, men jag känner mig förlamad när det kommer till allt som har med jobbet att göra

hej och hej då

• nu är jag fruL

hejsan alla små hjärtan och pussgurkor
    jag har förbannat mycket att göra just nu... fast just nu orkra jag inte jobba mer...så.... jag åker hem!
    puss på er alla och simma lugnt

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......