• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

fan nu kom chefen - upptäckte han vad du höll på med?!?!? eller fick du mer jobb att göra?!?

långt till Brynäsgrillen härifrån.. det är nog ett halvår sedan jag var i Gävle senast... ööööh... näe... ett ÅR sedan... bodde på nåt schysst hotell Plaza kanske det hette?!?

• nenne78

näe, men han sitter ju snett bakom mig, visserligen bakom en skärmvägg men.. åh

• nenne78

å nu drar jag jihoooo! Äntligen *släpp fångarna loss det är ... HÖÖÖÖST*

• viktualia

kul för dig... som får gå hem... själv går jag mot bussen mot centrum mot tåget mot Sthlm nu....

puss på er!!

• Meddelande borttaget
  • nenne78

Oms
    Tanken är det som räknas, synd att du föll på målsnöret. SL sucks!

• viktualia

Fniss.... jag tittade mig faktiskt småfnittrande omkring när jag passerade bögringen på centralen i fredags... om jag inte hade haft så bråttom hade jag nog dragit iväg ett sms med efterlysning.... fniss fniss... signalfel är segt men jag klarade alla helgens förflyttningar utan krångel!

nu är det mindre än två veckor kvar... och ett visst pirr i magen är på ingående....

• nenne78

viktualia
    spännande värre, snart är det dags!!! Resan är ju halva nöjet, och eftersnacket går inte av för hackor heller

• viktualia

fniss... näe eftersnack i parti och minut blir nog trevligt... men HUR ska ni klara er när jag reser bort på bröllopsresa direkt efter bröllopet?!?!? hm.... får försöka tvinga mig fram till en dator och berätta hur det "gick" innan jag drar vidare.... annars är ju risken att ni hålls på halster i evigheter och det vill jag inte utsätta er för!!!

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......