• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • nenne78

min kris är avhjälpt med en påse MARS.

Åååh! hoppas på snö!

• viktualia

Snö?!?!? Fnitter fnitter.. din skidgalning! alltså!!!

själv hoppas jag på lugn och ro och mycket sömn... *titta i månen*

fakta: kursgård utanför Sthlm, lite sömn, mycket prat och ingen prins på plats.

vad ska jag köpa för mat till tåget?!? *grubblar*

• nenne78

aaah det är telemarksflickan som ställer till det. Blir lite sugen. *viftar på ögonbrynen*

• viktualia

Nenne!!! jag läste minsann ett inlägg av dig nyss.... *garvar fortfarande* ... om att du och din karl då och då vaknar av att ni har sex.... HUR ROLIGT SOM HELST!
    Helt i den här trådens smak... det toppades av okt2006s kommentar om att "inget förvånar mig när det gäller dig längre".... skrattar så jag går ÅÅÅÅT.. BT är bäst - för trista fredagsseftermiddagar.....

• nenne78

fan att man ska vara med överallt

• nenne78

jag anser för övrigt att du ska ha en avocadosallad med räkor på tåget.

• viktualia

hoppsan... undrar var man köper en sån.. hm... och hur mättande är det?!? men ååå vad gott det lät!

japp du är avslöjad, nennebabe!

• nenne78

hehe.... skrattar lite åt mig själv, för det är himla lustigt så det kan bli ibland. Förstår du vad förvånade vi blir när vi vaknar till? *kisar* huh? nämen vaf... *juckar lite till innan vi somnar om*

• viktualia

jaaa jag förstår att man måste bli GRYMT förvånad.. kan inte komma ihåg att det hänt oss.. lite trist egentligen.. fast i natt hittade jag en av mina kuddar under herrns rumpa.. *hm* tur att han hade kalsonger på sig...

och jag pratar i sömnen ibland... inte helt lyckat jämt.... enligt mig alltså... herrn garvar ganska gott...

• nenne78

Vet int. De har på Brynäsgrillen.

Annars kanske en smoothie och en riktigt god rågmacka med sallad och parmaskinka slinker ner

fan nu kom chefen

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......