• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

japp!!! nån timme till.. hm... tåget går vid fem så jag drar nog vid fyra

är så HIIIIIIIIIIMLA seg, trött och purken!

blajblajblajblajblajblajblaj

• nenne78

håller med. vill bara hem och äta ostbågar och titta på *pling* AHAA! Vi kan ju titta på filmen från bröllopet YEIIII! *slår mig för pannan* aaah... vi ska ju hälsa på några vänner ikväll. Jaja, det kna ju bli kul det med. Snark.

• viktualia

SNIRK snark Snurk!

så var arbetsveckosagan SLUT... nähe?!? nästan två timmar till... terror....

äter lite godis, chattar med en kompis, har pratat lite i telefon och jobbar faktiskt dessemellan....

• nenne78

HA! jag slutar ju kl 4 på fredagarna då *lyx* WOOAHH! kom precis på (tack Vickan!!) att det står godis nere i tryckeriet till förmån för svältande barn på någon skola utanför Gävle. eller var det en resa...? YEI! Jag vill ha snickers!!

• nu är jag fruL

hallojsan
    Jag vill också ha godis
    men tror ni det finns i den här jä*vla urskogen där jag sitter va NÄE!!!!

ha
    men jag ska åka om 10 minuter tjohoooooo

men nu kom fredagströttheten som ett brev på posten...
    jag kommer somna som en klubbad bison i kväll efter några glas vin... stackars vårt främmande
    men men det är inte mitt fel att jag är gammal, tant och utarbetad

hoppas att ni får en kalas helg allihopa!

• Telemarkgrrl

Tjeeeeeena!

Har äntligen lyckats trassla mig ut från en massa möten, fredagsfikor, jobb och annat. Nu återstår bara tidrapporteringen innan det är heeeeeeelg.

En helg utan BT, hur ska det gå?!

Nu mot Örebro, ha det gott i helgen tjejer!

• viktualia

ha ha ha ha

det var ett helt gäng här som var lika sega som jag!! vi tog kafferast och åt kakor minsann!! ha ha ha

ha det bäst fruLlan och Telis!

• viktualia

man får f ö se till att ha MED sig godis... man vet aldrig när man hamnar i kris... hi hi hi

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......