• viktualia

Nu har jag gjort det igen.......

.... hängt på BT galet mycket!

Här kommer en ny tråd på samma tema som den gamla som just stängts av, av åldersskäl! Hoppas ni hittar hit allihop....

För mindre BT-beroende har vi ju INTE blivit.. eller??!

Välkomna alla BT lister!

på er!

• Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......
  • viktualia

tjoho!! vickan is back!
    kollegan har dragit!

Zozo yrar om Zoegas kaffe tror jag. Själv dricker jag oftast Löfbergs lila ekologiskt och rättvisemärkta bryggkaffe. Så det så!

• nenne78

tur att jag inte dricker kaffe Här bjuds det bara på mjuk pepparkaka och saft. Ekologiskt självfallet (med naturligt socker)! Annars bakar min man(iiiih!) världens godaste kladdkakor, och jag överdriver inte. Jag hoppas få kleta in hans lekamen i smeten ikväll, då blir det annat än bullar! MOOOAAHAHAHHAHAH!!

• nu är jag fruL

nenne: just vilken smet ska du smeta in hans Lek-a-men med`?????
    japp nyfiken med en lite tvistad humor

järklarns vad ni är bra då ekologiskt bla bla osv. Ge hit en oekologisk cigg, en stor miljöförstörande öljävel så ska jag fisa ut lite skitiga giftgaser
    japp aggro tanten vill fredags festa!

Ska mellanlanda i örebro i 30 minuter. MEN vet ni vad det hemska är!!!! det finns ingen PUB där!!!!! Men hallå!!!!!!!!!
    hur kan man ha en station utan pub
    vad gör folk när de väntar på tåget annars?????

• viktualia

FruLlan - man går till Kinakrogen på andra sidan gatan och tar en öl!

japp jag är en mycket medveten konsument som handlar så rätt som möjligt.

men just nu är jag APTRÖTT och vill INTE jobba och vill INTE åka till 08-land utan bara hem till gubben och SOVA.... bläääääääääää

• nu är jag fruL

Vickan:
    Hmmm finns det en kina krog där??? det har jag missat... hmmm måste kolla in detta idag då. Hoppas hoppas.

det är bra att vara medveten konsument, jag skojade mesat jag försöker också göra mitt... faktiskt...

usch vickan: känner igen känslan. ibland vill man bara hem. Kan du inte skippa helgens äventyr då? var lite oansvarig och strunta i allt!

usch vilken dålig moral jag försöker införa här!

trallallala
    snart fåpr jag åka hem. bara ett möte till!
    samt jagande av påskrift av ett par rapporter sen bär det av mot staden!

• viktualia

japp rakt över gatan ligger ett kinaplejs. ett kvarter från stationen finns schysst sushi också... tyvärr minns jag inte namnet på stället... (japp... jag blir OFTA yr i huvudet över alla städer jag rör mig i) ... men på en halvtimme hinner du ju inte så långt.. och dessutom inte utan lokalsinne... *fnissar*

näe... jag kan inte skippa helgens äventyr och det blir säkert skoj bara jag kommer dit... är bara SÅ oinspirerad just nu...

hur är det med er andra då?

• nenne78

Pär On i chokladsås *slickar mig om munnen*

• nenne78

aaah... vi är bjudna på fest i helgen (tema sportlov - vilket borde passa oss so handen i handsken) men jag vet inte om jag orkar. Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

Mäh... FruLlan... *rodnar*

• nenne78

åhhh.. tråkigttråkigttråkigttråkigttråkigttråkigttråkigttråkigttråkigttråkigttråkigtv

Svar på tråden Nu har jag gjort det igen.......