• Afrodi­te 4/8-07
    Äldre 3 Sep 08:18
    2852 visningar
    31 svar
    31
    2852

    Gifta sig på mälaröarna?

    Jupp här har du en :D

  • Afrodi­te 4/8-07
    Äldre 3 Sep 19:59
    #0

    Här är det som du ser 4/8 som gäller.
    Jodå, vi har kommit en bra bit på väg. Väldigt mycket är klart. Klänningen hänger här hemma, kyrkan och kyrkstugan är bokad. Inbjudningarna och gästlistan färdigpysslade. Gästboken och champagneglasen inköpta. Mina örhängen, halsband och armband inköpte. Näbbklänningen köpt. Tiara, Skor, handväska, servetter mm inköpt och klart. Senast nu så är min ring inne hos smeden för tillverkning. Så jag känner mig lugn och fin. Är så skönt att kunna ta lite i taget och bli klar med.
    Jag är student på heltid och sambon är pappaledig med vår yngsta så känns skönt och sprida ut kostnaderan och planerandet.
    Hur går det för er?

  • Afrodi­te 4/8-07
    Äldre 3 Sep 20:07
    #0

    Äh det är ingen fara. Det är bara jag som är extremt effektiv i planeringen. Ni har gott om tid på er. Kan för övrigt tillägga att passformen på min klänning inte heller är optimal,men det skall en sömerska rätta till så småningom när jag känner att det känns rätt.

  • Afrodi­te 4/8-07
    Äldre 3 Sep 20:09
    #0

    Är ni från öarna, eller varför har ni valt vigsel där ute?
    Både jag och min blivande är uppvuxna på öarna, visserligen grannöar, men öbor båda två. För oss var det självklart att det skulle bli just den kyrkan som det blir.

  • Afrodi­te 4/8-07
    Äldre 3 Sep 20:25
    #0

    vicki-vale

    Ahh vad trevligt. Själv är jag uppvuxen på färingsö. Men vi flyttade runt en del. Skoghem när jag var riktigt liten, sen Annehill och sen landade vi i eknäs.