• prince­ss_edi­tion
    Äldre 7 Aug 11:50
    21288 visningar
    219 svar
    219
    21288

    Göteborg (med omnejd) 2006 # 5

    Hoppas inte nån annan skapat en ny tråd redan...

  • Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 # 5
  • prince­ss_edi­tion
    Äldre 7 Aug 11:53
    #0

    yrvädret hann visst före mig... spana in göteborg med omnejd #5. (vet inte hur man länkar)

  • prince­ss_edi­tion
    Äldre 7 Aug 12:06
    #0

    hehe... nä, han e seg min blivande. han skulle ringa till kyrkan å kolla hur långt innan man behövde boka (eftersom han tycker att ett år i förväg e för mkt), men det e inte gjort än. jag skulle helst bara bestämma datum nu, så det e klart, men han e ingen planerande typ. men ja tänker på hans mormor å morfar (och ev. annan släkt) som ju måste resa från usa, de vill nog gärna veta låångt i förväg så de kan boka bra biljetter å så.

  • prince­ss_edi­tion
    Äldre 7 Aug 12:12
    #0

    kollade just in dina bröllopskort yrvädret. har inte haft tid att göra det innan. vad fina ni var! när jag såg första kortet på tomas tänkte ja att "vad e det han har på sig!" men sen när man fick se er i normalt ljus såg det jättefint ut. vi e lite inne på att T ska ha vit kostym på sig. han har i princip aldrig vitt på sig annars å ja tror att han skulle va jättefin i det. frågan e bara va man ska ha för skjorta i sånna fall, för då måste det ju nästan va nån annan färg som bryter av, å att försöka få på honom något färgglatt e nog inte det lättaste.

  • prince­ss_edi­tion
    Äldre 10 Aug 12:10
    #0

    ojdå, yrvädret. spännande!

    nån som vart ute nåt mer på kalaset? jag å T å syrran va där i förrgår. tyvärr slog hon mig både på tjurridning och klättring. men hon hade provat båda grejerna innan, medan d va första gången för mig, så hon hade nog allt lite försprång. T va feg och stod bara å kollade å tog kort. Vi testade oxå dendär bilen där man får åka ett helt varv runt å hänga i säkerhetsbältet, d va rätt häftigt. men läskigt! sen på kvällen va ja å t på liseberg å återupplevde gamla minnen (det va där vi hade vår första dejt). myspys!

  • prince­ss_edi­tion
    Äldre 11 Aug 10:24
    #0

    TBT: de finns på heden precis som yrvädret gissade. trädgårdsföreningen har oxå massa aktiviteter men de e bara för barn, så inget för oss lite äldre även om det nog hade vart kul å få åka linbana över älven å sådär. dumt att det inte fanns sånna kul grejer när ja va liten!

  • prince­ss_edi­tion
    Äldre 11 Aug 10:28
    #0

    vi har föresten nåt fel me tvn så alla kanalerna e jättekassa, en del går inte ens att titta på, d bara blått. jätteirriterande! å d verkar inte som d nåt vi kan fixa, utan d e väl bara till å vänta å se om d blir bättre snart. har vart så sen i förrgår kväll nu. fast iofs hindrar det ju en å sitta å titta på en massa strunt.

    fick föresten höra på jobbet att det är lika vanligt med kvinnliga pedofiler som med manliga. av någon anledning är det bara de manliga som uppmärksammas dock...

  • prince­ss_edi­tion
    Äldre 18 Aug 21:23
    #0

    har försökt ringa kyrkan nu både igår och idag (diskuterade med blivande och kom fram till att det va lika bra jag gjorde det så att det blev gjort), men igår ringde jag för sent, de hade bara telefontid 9-12 och idag va det bara upptaget hela tiden. lite irriterande måste jag säga.

    vet ni föresten när de brukar ha rea på brudklänningar och kostymer m.m.? rean i vanliga affärerna e ju på sin slutspurt nu. kom på att det ju kan va värt å åtminstone se om man kan hitta nåt där, även om det än så länge känns lite väl långt till bröllopsdan.

  • prince­ss_edi­tion
    Äldre 1 Oct 14:39
    #0

    hehe, inte mkt aktivitet här inte! skönt å veta att man inte missar så mkt... får väl säga att vi beslutat att skjuta upp bröllopet (till när vet jag inte), så jag försöker å hålla mig borta härifrån så mkt det går. klart man e lite besviken å så (hade ju redan börjat med inbjudningskorten), men nu känns det ändå helt okej. vill inte gå in på varför här, utan förklarar hellre det på en fika framöver.

    princess: hur e det med din styvfar nu?

  • prince­ss_edi­tion
    Äldre 1 Oct 22:06
    #0

    princess: om du ger mig din mailadress igen så kan jag försöka få ner det "på papper". vet att jag fått den innan, men har väl missat att spara den.

  • prince­ss_edi­tion
    Äldre 5 Oct 10:23
    #0

    jag har haft fullt upp me en hemtenta till skolan, men nu har ja lite tid igen... ska skriva ett litet mail till dig snart princess

Svar på tråden Göteborg (med omnejd) 2006 # 5