• Majn
    Äldre 24 Jul 10:25
    22537 visningar
    192 svar
    192
    22537

    StockholmsBrudar Ny kompisar 2

    Gumsestumpan: Oj, det är ju inte långt kvar då. Men du har rätt någonstans måste man sätta gränsen annars finns ju risken att man inte njuter av den stora dagen! När åker du upp då? Har funderat hur många dagar man måste ha på plats innan bröllopet.

  • Majn
    Äldre 24 Jul 12:58
    #0

    Nyförlovade: Vad roligt att du hittade hit. Vi har inte planerat någon träff inom det snaraste. Verkar som att många är borts på semester. Jag är i Stockholm någon vecka till sedan blir det västkusten. Lycka till med bokning av kyrka osv. Håll oss uppdaterade om hur det går!

    Fixit: Hoppas du får en fortsatt trevlig semester!

  • Majn
    Äldre 24 Jul 15:46
    #0

    Nyförlovade: Jag gifter mig den 14 december i Göteborg. Både jag och min blivande är därifrån så det kändes naturligt att ha det där.

  • Majn
    Äldre 24 Jul 16:15
    #0

    Nyförlovade: Ibland känns det lungt men ibland känns det som att det är jättekort tid och att jag inte vet hur vi skall hinna. Mycket är klart, men det är förtidigt att skicka ut inbjudningskort, beställa ringar osv.

  • Majn
    Äldre 1 Aug 19:32
    #0

    Paris 2006: Blev så nyfiken. Skall du ha mer än en brudklänning? När gifter du dig?

    Gumsestumpan: Hoppas du får en riktigt kanondag. Glöm inte berätta hur den var!

  • Majn
    Äldre 3 Aug 18:36
    #0

    paris2006: ar man två klänningar så är det ju lika bra att använda dem. Själv gifter jag mig i Göteborg den 14 december.

  • Majn
    Äldre 12 Aug 18:25
    #0

    Hejsan

    Nu är även jag tillbaka från semestern. Har även varit i Göteborg och fått avklarat en hel del bröllopsbestyr. Känns så skönt när bitar faller på plats. Hoppas det blir lite fart på tråden igen nu efter semestrarna och att det även blir en ny träff snart!

  • Majn
    Äldre 14 Aug 15:48
    #0

    Wunja: Ja, det var skönt att få lite avklarat även om det är en hel del kvar. Hur går det för dig med planerandet?

    Gumsestumpan: Hoppas att ni hade en riktigt trevlig dag. Du måste berätta för oss så snart du har möjlighet.

  • Majn
    Äldre 16 Aug 19:47
    #0

    Wunja: Jag bokade min fotograf först. Sedan träffade jag henne när jag hade möjlighet. Hon känns kanon. Tycker man känner med en gång vad fotografen har för inställning när man pratar över telefonen. Hoppas det blir någon bra deal med cateringen.

    Paris2006: Ja, skämtet har kommit innan. Vi gifter oss i Örgryte gamla kyrka. Känns bäst då vi båda är från Göteborg och har den mesta av familjen och vännerna där.

  • Majn
    Äldre 18 Aug 11:33
    #0

    Jag ser fram emot en träff. Skulle kunna tisdag till torsdag nästa vecka om någon mer kan. Sedan är jag borta på kurs i två veckor så då kan inte jag.

  • Majn
    Äldre 19 Aug 10:13
    #0

    Skall vi köra på torsdag då?

    Tid och plats?

    Startar en lista:
    Majn
    Gumsestumpan
    Wunja

  • Majn
    Äldre 22 Aug 11:05
    #0

    Det låter ju jättetrevligt med knytkalas. Klockan sex passar mig bra.

  • Majn
    Äldre 22 Aug 11:46
    #0

    Självklart! Ju fler desto roligare. Välkommen till tråden.:)

  • Majn
    Äldre 22 Aug 13:30
    #0

    Det låter kanon! Kladdkaka låter verkligen smaskigt. Jag tar med mig något gott med som vi kan snaska på.

  • Majn
    Äldre 25 Aug 10:37
    #0

    Överrensstämemr med övriga, det var verkligen jättetrevlig. Tack för den goda pajen!

  • Majn
    Äldre 2 Sep 09:46
    #0

    Hejsan allihopa. Nu är jag hemma över helgen från min kurs. Hoppas allt är bra med alla. Skall ge mig ut i alla bröllopsbutiker idag och leta tiara. Vill ha det avklarat. Vi skall faktiskt även prova ringar idag och förhoppningsvis bestämma oss.

    Cavantina: Grattis! Vad roligt för er. Skall bli spännande att se ringen.

    Wunja: Vad roligt att klänningen äntligen har kommit. Glöm inte att berätta hur den var när du har provat den. Såg jättefin ut på bilden.

  • Majn
    Äldre 11 Sep 13:33
    #0

    Hejsan

    Nu är jag tillbaka efter kurserna.

    Jag kan troligtvis vara med om jag kommer ifrån jobbet. Så jag sätter ett eventuellt på mig med. Uppdaterar listan:

    Fixit
    Wunja (kommer ev. lite senare)
    Gumsestumpan
    Cavatina
    Loppan75
    Majn (förhoppningsvis)

  • Majn
    Äldre 19 Sep 11:19
    #0

    Hejsan allihopa!

    Nu var det ett tag sedan jag var inne här. Som ni märkte hann jag inte till träffen senast. det har varit jättemycket på jobbet, varvat med kurser och konferenser. Bröllopet har hamnat i andra hand ett tag nu men nu är det inte långt kvar för utskick av inbjudningar. Hoppas det blir en ny träff snart och att jag har mindre på jobbet då.

    Paris 2006: Grattis!

  • Majn
    Äldre 5 Oct 09:32
    #0

    Det var länge sedan det var lite aktion på tråden här. Själv har jag varit jättedålig på att hänga här inne, har bara haft så mycket att göra.

    Hur går det med planerandet för alla vinterbrudar. Själv börjar jag känna av nervositeten. Vi har nu i alla fall skickat ut inbjudningarna. Ingen på min sida har typ svarat och nästan alla på min blivandes har gjort det. Pust! Men det är ju ett tag kvar till OSA går ut.

    Vore kul att träffas igen och höra hur det går för alla.

  • Majn
    Äldre 6 Oct 11:43
    #0

    Jag kan tyvär inte på den 11/10. :(

Svar på tråden StockholmsBrudar Ny kompisar 2