• microp­op
    Äldre 27 Jun 18:48
    4744 visningar
    58 svar
    58
    4744

    BT träff Stockholm 2006 brudar

    Onsdag 5/7 kl 17.30 Café Creem

    1. Lilltrolle
    2. coolcat
    3. Gumsestumpan
    4. micropop

    coolcat:
    Du kan vara lugn. Det är ju låååångt kvar... INTE Men jag är helt lugn, bara mamma som är hispig. Oroar sig för tårtbak och sånt. Vi kan lugna varandra, du och jag

  • microp­op
    Äldre 28 Jun 11:23
    #0

    coolcat:
    Åh, tårtbuffé, det låter ju helt fantastiskt! Kanske vore en idé... Jag har ju provabakat en jättegod tårta, men den var ganska meckig att göra, så jag är lite sugen på att hitta en enklare variant. Hmm, dumt att börja ändra och vela nu

  • microp­op
    Äldre 29 Jun 14:21
    #0

    coolcat:
    Lustigt, vi har tre tjejer för mycket. Ska vi byta lite gäster med varandra?? Eller förresten, om vi slår ihop våra bröllop så borde det gå jämnt ut Och jag kan också offra mig att hjälpa till att äta tråtbuffe om det skulle krisa...

  • microp­op
    Äldre 11 Aug 12:20
    #0

    Jag följer också gärna med! Det är lag att ta med sig bilder, glöm inte det.

    coolcat:
    Vi kan väl fortsätta fika, bara vi kallar det något annat?

    Onsdagen den 23 augusti

    café creeme, odenplan kl 18.00

    1. sus
    2. Sweety
    3. coolcat
    4. micropop

  • microp­op
    Äldre 26 Aug 09:17
    #0

    Hej tjejer!

    Vad sägs om en (sista?) träff där vi frossar i bilder och berättelser? Vi bokar långt fram så att så många som möjligt kan, och hjälp gärna till att leta reda på de "gamlingar" som inte syns här inne längre

    Vi kan nog vara hos mig, men jag vågar inte lova helt säkert, eftersom vi kanske (förhoppningvis!) sätter igång och renoverar i lägenheten snart. Men vi hittar alltid på någonstans att vara.

    BT-träff med vin och onyttigheter
    Fredag 13 oktober kl. 19.00
    Medtag bilder och minnen!

    1. micropop

  • microp­op
    Äldre 26 Aug 18:26
    #0

    anna lokatt:
    Åh vad roligt att du kan komma! Du får snällt släpa med dig bilderna igen och visa Hör av dig till junibrud och Sunshine och locka med dem också!

  • microp­op
    Äldre 3 Sep 16:16
    #0

    _sus_ & Gumsestumpan:
    Synd att ni inte kan komma! Det är ju omöjligt att hitta en dag som passar alla...

  • microp­op
    Äldre 4 Sep 08:34
    #0

    coolcat:
    Roligt att du kan komma! Jag skrev lite längre upp i tråden att vi kan vara hos mig om vi inte har satt igång med vårt renoveringsprojekt. Vi får bestämma något när vi kommer lite närmare!

Svar på tråden BT träff Stockholm 2006 brudar