• Meya1

Nån som beställt sprit ifrån vin och spritbolaget?

Är det någon här som beställt alkohol från www.vinospritbolaget.se? Det var ju så himla billigt så det kändes nästan för bra för att vara sant...Tänkte om någon hade nåt att säga om detta??? Bra och dåligt, allt vill jag höra!

• Svar på tråden Nån som beställt sprit ifrån vin och spritbolaget?
  • *BlushingBride*

Vi har precis beställt därifrån och väntar nu på att allt ska komma!

• Moulin

Vi har beställt också, jag tror att det var därifrån det blev tillslut... Vi surfade runt på flera sidor och gjorde provbeställningar för att se var det blev billigast. Men jag tror att det var där vi beställde. För oss gick det i alla fall jättebra! Vi beställde för typ 6000 inklusive frakt och försäkring och det kom fram. Killen som kom med grejerna sa dock att vi hade haft jättetur. De har tydligen varit superkinkiga i tullen nere i Skåne och inte släppt in NÅGON sprit i flera månader. Och alldeles precis när vår laddning kom hade de slutat med den benhårda kontrollen. Så länge ni tar försäkringen som ger er pengarna tillbaka om er beställning fastnar i tullen tycker jag att det kan vara värt att chansa. Vi sparade drygt 2000 på affären om vi har räknat rätt. Men var ute i god tid så att ni hinner köpa på Systemet om det nu fastnar!

• Sosan

Vi har beställt därifrån flera gånger. Ibland för uppemot 10 000:- och ibland för mindre. Allt har gått som smort, men nu vet jag inte hur kinkiga de är i tullen. Ta försäkringen i så fall, den är inte alls så dyr.

Hoppas det går bra!

• therese73

är det nån som vet vad som är billigast? Vin- o spritbolaget eller att åka till Tyskland o handla? Det är dags för oss om några veckor att handla till vår fest nämligen, kan va kul o veta vad man tjänar mest på......

• L+J

Nån fler som har erfarenhet av att köpa vin och sprit på internet?

Svar på tråden Nån som beställt sprit ifrån vin och spritbolaget?