• JeckaH
    Äldre 11 May 17:06
    6400 visningar
    17 svar
    17
    6400

    Behövs väska?

    Är i valet och kvalet och undrar om man kan strunta i brudväskan. Kan man inte be tärnan att ta hand om läppglanset istället. Det är ju ungefär det som jag känner att jag behöver ha i väskan i så fall. Eller behöver jag ha mer prylar med mig hela tiden?

  • Svar på tråden Behövs väska?
  • JeckaH
    Äldre 11 May 17:21
    #0

    Nej jag är nog inte speciellt väskgalen, känner mig mest som en tant med handväska :). Har aldrig lärt mig det där med väskor (även fast jag fattar fördelarna).

  • JeckaH
    Äldre 11 May 17:47
    #0

    Ja men det ska tilläggas att jag inte heller ville ha klänning på mig förrän jag var runt 18. Och väskor är ju rätt praktiska. Alternativet är ju en Icakasse och det är ju inte så snyggt till brudklänning :). Jag får fundera lite till, jag kanske vill ha mobilen med mig ändå.... (Veckans I-landsproblem...)

  • JeckaH
    Äldre 11 May 18:03
    #0

    Jag tror att man lämnar över väskan till tärnan eller nån. Händerna räcker ju inte till annars. Ja, klurigt...

  • JeckaH
    Äldre 11 May 18:05
    #0

    Ha ha, "slave of honour". Det ska hon få heta från och med nu :)

  • JeckaH
    Äldre 11 May 18:23
    #0

    Ryggsäck i siden har jag inte tänkt på förrut, tror ni att det även finns resväskevarianten men handtag och hjul? (Kan man kanske använda mer än en gång, till bröllopsresan eller så):)

Svar på tråden Behövs väska?