Sommar 2007 #2
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...
Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D
Gerda
Du har ju bebis i magen ju!!! :D du har all rätt att vara rund!
Mycket looooove kring magen här med, utan bebis! :o Men det ska bort, gått ner 2 kg senaste veckan!! :D:D:D
Gerda - Haha, jag känner igen det kärleksbeviset! Har dessutom kärlek i mängder på lår, armar och gud vet vart.
...ska nog göra lite sit ups! :D
Sanasol
Haha! De tær nog inte bebbe som tar plats dessvärre ;) Men jag har gått ner i vikt säger vågen iaf ;) Synd att inte spegeln säger detsamma :D
Noomi
Ja... hellre lite Soft-love ;) æn ingen love alls ju!!!
:D :D :D
Gerda
Snart sitter du där med bebiskula på magen ska du se! ;) Bra att vågen visar neråt iaf, men visst brukar man mest se lite småfet ut innan den riktiga bebismagen kommer?
Gerda - my point exactly!! :D
Sanasol
Det beror nog på hur man ser ut innan? Smala tjejer får ofta en vacker kula bara så där fuskigt moderligtvackert! Tjejer med knubb o lite mer... tja... verkar ta lite längre tid att se en mage... men jag är ju ingen expert! Kan INGET om barn!
Jag hör ju till dem med daller till att börja med, men rätt så snabbt formades det if undertill en halvmåne typ. Men sen har det varit så jätte länge - smalare kring midjan o det dallriga är mer fast... men ingen större kula ännu.
Hihi! :) Är det mulliga klubben här eller? Vi tre alltså?
haha... låter mkt finare æn tjocka-klubben iaf! Men den har jag iaf læmnat som tur är... ;)
Jag föredrar att se det som "varför strunta i godis som är så gott"-klubben. Sen kanske det där godiset har råkat sätta sig på diverse mindre smickrande ställen, men vad fan! :D
Men, nu ska det som sagt bort! Snart ska det ut och provas klänningar och då ska jag fasen inte ha några dallerarmar att våndas över!
Hihi, jag längtar så efter att prova klänning!
Du vet den enkla jag visade Gerda, den var riktigt billig om man beställer via USA, under 3500 kr inkl frakt och tull... :o Frågan är bara om den är för enkel om man vill ha slöja, vad tror ni?