• Stefans fästmö

Sommar 2007 #2

Gör en ny tråd för oss redan nu, så slipper vi dubletter o att tappa bort varann...

Alltså: en tråd för oss som gifter oss sommaren 2007! :D

• Svar på tråden Sommar 2007 #2
  • lightfish

Noomi

Ja, tack för kommentaren! Som det verkar så kanske vi försöker hitta stenar i Antwerpen och sen gör en egen ring (hos en smed) till mig eller så kanske vi hittar en klar där som jag blir kär i.
    Annars kommer jag vänta tills hösten när vi åker till USA....

• Gerda

Åh, lighten... kan inte jag få se lite bilder? Eller har jag kanske redan sett?!

Får frossa i era eftersom vi tar det lungt med våra planer! :)

Å alla som kommer till Oslo ær varmt vælkomna till mitt lilla hemma-cafe ;) Espressomaskinen borde komma hem snart o så har jag numera en ugn som det kan bakas i! :D

• Noomi

lightfish - Spännande, schysst att kunna kolla på stenarna "live" också! Hoppas att ni hittar något i Antwerpen då, det är ju så surt att vänta!

Gerda - Wohoo, då kan vi pimpla kaffe, äta kakor och bete oss som "riktiga" fruar! ;)

• lightfish

Gerda och Noomi

Gud vad jag önskar att jag hade tjejer som er att shoppa å fika med i vanliga fall :D

• Sanasol

Jag då? Får inte jag vara med längre eller?

• lightfish

Gerda

Jupp...du har redan sett dem ju.. Bara Noomi som var lite off, hehe...
    Ikväll ska N ner till damen och skriva på lite papper, ett steg närmare 110 kvm!!!

• Gerda

Hihi... vi kan leka desperate housewives hemma hos mig ;) I lilla lægenheten blir vi nog snabbt desperata haha...

Pimpla kaffe ja! Å kakor o førstøra vikten som vi førhoppningsvis iaf har gått ner :D

• Noomi

lightfish - Kan inte annat än instämma! :D
    Fasen, jag är inte ett _dugg_ avundssjuk på er nya lya! Jag trivs såå bra utan fast boende tillsammans med hysteriskt fnittrande japanskor och en utomordentligt slarvig engelska. Underbart är det!

Sanasol - Klart, du får också en kaka! ;)

• Noomi

Gerda - Det låter som en plan!
    Vi får väl ta kakorna efter att vi gift oss då. Är det inte när man är fru som man ska feta till sig? :D

• Gerda

Noomi

Aha! Var det så det skulle vara?! Jag børjade så snart jag rodde A i hamn! ;) :D

Mycket Looooove kring midjan här! ;)

Svar på tråden Sommar 2007 #2