• Stefan­s fästmö
    Äldre 3 May 10:30
    43311 visningar
    17 svar
    17
    43311

    Vem städar lokalen?

    Vi tänkte hyra in nån, hoppas inte det blir så dyrt... Nån som hyrt städpersonal o vet vad det kostar?

  • Stefan­s fästmö
    Äldre 3 May 10:36
    #0

    guinevere

    Precis vad jag försöker förklara för min kära mor... Hon är jättenervös för att det inte kommer bli bra o att vi ändå måste åka dit o inspektera... bullsh*t säger jag, om vi betalar en städfirma för att städa, klart man måste lita på att de gör det bra! Och annars får de betala eller göra om det...

  • Stefan­s fästmö
    Äldre 3 May 14:58
    #0

    Nu har jag mailat Hemfrid o bett om en ungefärlig tid- och prisuppgift... Väntar med spänning på svaret!! Skriver såklart här så fort jag fått svar...

  • Stefan­s fästmö
    Äldre 3 May 21:45
    #0

    Fick det här svaret, tyvärr är minsta debiteringen på 8 h, blir ju runt 3000 kr...

    "Hejsan och tack för din förfrågan! Visst kan vi åta oss att städa en festlokal, vår timdebitering är 330:-/ h + en inställelseavgift på 350:- vid engångsuppdrag. Minsta debitering är 8 h, eftersom jag inte har uppgifter på antal kvm kan jag tyvärr inte ge dig en uppskattad tid. Hemfrid arbetar helgfria vardagar men vi  kan i vissa fall åta oss uppdrag utöver denna tid mot pristillägg.
    Hör gärna av dig om du har ytterligare frågor!"
    info@hemfrid.se
     

Svar på tråden Vem städar lokalen?