Billig restaurang i Gamla stan?
Kan någon rekommendera en restaurang i Gamla stan där vi kan bjuda svärföräldrarna på middag. Maten bör kosta under 200 kr/person. Tacksam för tips!
Kan någon rekommendera en restaurang i Gamla stan där vi kan bjuda svärföräldrarna på middag. Maten bör kosta under 200 kr/person. Tacksam för tips!
Verkar inte finnas så många billiga o bra restauranger att rekommendera i Gamla Stan.
Många ställen där upplever jag som "turistfällor". Men miljön är ju jättetrevlig. :)
Ingen som har något tips??
Jag åt på Aghaton i helgen.. Jättemysig restaurang och priser från 150 kr och upp pa en varmrätt..
Jag tror att det kan bli svårt att hitta en restaurang som går på 200kr/pers i Gamla stan. Som tidigare är det många turistfällor där och sedan en del bättre ställen. Man ska nog räkna med att bara en varmrätt går på 200 kr. Om man inte går och äter pizza på Michangelo, det är bra pizzor det :)
Billigt o billigt vet jag inte men en otroligt mysig (och väldigt romantisk)är ju Michelangelo...
På supermysiga medeltidskrogen Sjätte tunnan, St Nygatan 43, kan man absolut komma under 200 kr, och maten är underbar...levande musik på helger. Jag och min m2b har själva spelat där.