• mjukglassen

Är det ok om er partner åker på kryssning utan er...?

Det gjorde min i helgen... Det sved lite. Är jag bara svartsjuk?

• Svar på tråden Är det ok om er partner åker på kryssning utan er...?
  • Esprie

Jag tycker att det är helt ok . Ibland är det skönt att få vara själv eller umgås med tjejkompisarna bara, man måste nog unna sin sambo det, om det bara är nån gång ibland alltså..

• R&F (1/7 2006)

Frågar om man får? Nja, här hemma säger jag att: "Jag åker dit nästa vecka, vi har inget annat planerat va?" Så jag frågar inte om jag får utan jag frågar om det var annat inplanerat.

Känner några tjejer som inte tillåter sina killar att åka dit eller dit utan dom. Det tycker jag är lite tråkigt.

• mjukglassen

precis...speciellt då de "hårt hållna" killarna oftast passar på när de väl kan......:( bara för att.

• Utpala

Jo, han brukar meddela: "Vi hade planerat att fara dit då och då, med grabbarna." Jaha, ok säger jag. Jag gör likadant. Fast om vi ngn gång bildar familj, så får man ävl ändra på den saken. :)

• bellaprincipessa

Håller med ovanstående inlägg, helt ok tycker jag.

• Fru Cinderella

mjukglassen

Men om de gör något betyder väl inte att din kille gör precis som dem, eller?

• Briderella

oki för mig med...jag och min sambo brukar åka iväg utan den andre....både han och jag har varit på semester utomlands flera gånger utan den andre...varför skulle man inte kunna göra det? Bara för man lever ihop är man väl inga siamesiska tvillingar?

• Janne71_JKP

Klart hon skulle få det om hon vill.

//Janne

• Stortån

Det måste ju vaa direkt osunt för ett förhållande om den ena har rätt att hindra den andra från att göra saker själv. Fy för de som inte kan unna sin livspartner saker av egoistiska skäl. Håller med alla ovan.

• BlueTopaz

Det är helt ok för mig, men visst skulle man kanske inte tycka att det var jättekul..

Svar på tråden Är det ok om er partner åker på kryssning utan er...?