• HanOchJag

26:e Augusti 2006 nr3

Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar

Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr3
  • madelyn

Bridecilla,
    Japp, jag såg några bröllopsbutiker på deras stockists-lista så jag ska kolla upp dom så fort jag kan

• Ida-maria

Madelyn: Jag var på stan idag för att titta på brudskor och jag hittade Rainbow club skor som jag ska ha!De finns på Swans på Biblioteksgatan om du bor i Sthlm. Tyvärr hade de inte min storlek inne men får in dom i slutet av veckan så jag ska dit igen. De är supersköna!Rena Sholl känslan men mkt finare. Och bra priser oxå.Så nu vet du det!

• Mi-is

tack Eppika för trådtipset, där fanns ju en hel del! har ni börjat med era program än?

• madelyn

Ida-maria,
    Tack snälla för tipset! Jag har nära till Swans, går dit på fredag då
    Hur var priserna då? Vad kostade skorna ungefär?

• Ida-maria

Madelyn: Dom jag tittade på kostade 1095:- vilket är helt ok tycker jag. Alla ligger runt 1000- 1300:- vad jag kunde se. Lycka till!Jag går nog dit på måndag o hoppas på att mina pumps har kommit in!

• Ida-maria

Jo, alla ni som inte vet hur ni ska göra med brudväska kan jag meddela att min expedit på Garamaj tycker brudtärnan ska ta hand om den biten. Hon ska ha en väska där alla våra brudsaker ska ligga i så får hon serva oss hela kvällen. Det tycker jag var ett bra tips och ska överlåta den biten till min tärna. Vad man nu ska ha i den väskan, förutom läppglans och puder.

• madelyn

Ida-maria,
    Super tack! Jag tycker absolut att det kan vara värt pengarna om skorna är sköna (jag e van vid att alltid få skoskav nämligen.. )

Jag ska försöka shoppa underkläder och underkjol nu snart oxå..
    Sen ska jag ut med mina tärnor och kolla klänningar till dom oxå. Någon som har bra tips?

• Mi-is

ett tips till alla er lite kortare brudar, såsom jag själv, som behöver en lite högre klack...det finns små dynor av gele eller silikon som man kan köpa och placera under "trampdynorna" på ex. nilsons och ecco! skall själv investera i ett par sådana eftersom det är en lång dag och många danser! jag har köpt mina skor på samma affär som jag köpt klänningen och fick då lite rabatt på skorna!
    tror inte att jag behöver någon handväska, läppglanset får min brudtärna ev. ta hand om...tror jag i alla fall

• Mi-is

madelyn,
    det finns jättefina klänningar till brudtärnorna (om man inte vill ha de traditionella som finns på brudbutikerna) på nk om du bor i gbg eller sthlm!

Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr3