26:e Augusti 2006 nr3
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Hej tjejer. Såg att våran tråd är avstängd. Så jag öppnar en ny. Säkert redan någon som gjort det men vi chansar
Fortsätt att tjöta. Älskar att läsa er inlägg
Tack för era ord. Ja, det är inte lätt med efternamn... Tycker som ni skrev, att de borde skärpa till sig och låta oss göra som vi vill... Men vi står ändå här och måste fatta ett beslut ganska snart... Hm...
Mi-is
Vi ska ha Av längtan till dig och Båtlåt Vi lyssnade mycket på Båtlåt när vi träffades, tittade på varandra sådär lite nervöst och blev generade typ... hi hi... Den är vi. Mitt i allt nervöst fumlande som nykär innebär så fastnade vi båad för den sången, så den betyder mycket för oss. Av längtan till dig är min sång till min m2b, jag känner så... i en evighet levde jag som om du inte fanns...
Psalmer ska vi bestämma nu den 1 juni, då ska vi träffa en kantor och gå igenom lite psalmer...
molinari
Tack för tipset om kamerorna! Men är de av bra kvalitet?
Nu såg jag, det är ju fuji... kan inte vara helt fy skam då med andra ord Önskar jag hade någon att dela ett 24 pack med... Men ingen är väl från Umeå här va?
Jag köpte Allt Om Bröllop igår och fick med en cd-skiva av Fredrik Grähs och hans fru. De sjöng några fina sånger som man kan ha till bröllopet, bla Kärleken förde oss samman, Att älska dig och Come what may.. Önskar man kunde få hyra in det paret till vigseln- tyvärr är de redan upptagna Det vore så himla fint med en duett i kyrkan.
Varför kommer bröllopstidningar ut så himla sällan?? Grr, jag som älskar att sitta och bläddra i såna tidningar..
Det verkar som att alla bröllopstidningar inte kommer ut mer än 1 gång i halvåret..
Madelyn: vad är rainbow club skor?
Mi-is: vi kommer välja någon svensk sång. Har inte bestämt oss för vilken/vilka ännu.
- Aldrig ska jag sluta älska dig (Gardell)
- Utan dina andetag (Kent)
- Håll mitt hjärta (Björn Skifs)
- Ett liv för mig (Real Group)
jag blev jätteglad när jag hittade en massa äldre bröllopstidningar vid bröllopsmässan, de kommer ut alldeles för sällan men å andra sidan kanske de inte har så mycket ny information, vem vet. kul är det att titta i alla fall! håller just nu på att titta på smycken till mig och min brudtärna, tycker mycket om pilgrims smycken men är öppen för allt naturligtvis, det skall ju vara ganska diskreta tillbehör som inte överglänser klänningen...
har ni andra tittat ut smycken än? jag tror att jag skall rota runt lite i min mammas gamla smyckesaskar och se vad som gömmer sig där.
Thindris, jag känner igen din tveksamhet med det här med namnen, vi har haft en liknande situation, dock inte med namnen, men det känns alltid bättre när man har tagit sig mod, varit ärlig och pratat igenom saker med alla inblandade. det är ju som så många har sagt, ert liv och bröllop det handlar om! Lycka till!
det var ett jättebra tips med kameror!
hmmm, tillbaka till det där med festprogram, vad skall ni ha med? skall ni ha många "allsånger"? vi känner inte riktigt för att ha det, men kanske någon liten sång, jag vet inte...
i festprogrammet kan man ju också ha en liten beskrivning av varje person som är på festen men vad kan man mer fylla programmet med?
Ida-maria,
Det är skor som är bröllopsanpassade
Jag sökte lite på BT efter skrivna saker om Rainbow skor och typ alla har skrivit hur otroligt sköna dessa skor är!
kolla in deras hemsida:
www.rainbowclub.co.uk
Vill ni ha tips till festprogrammen, kolla här: www.brollopstorget.se/Forum-1-4/m1482962.html
ida-maria, madelyn
var inne på hemsidan å kollade runt å såg att om man gick in på stockists kan man välja sverige å trycka ok så får man upp alla återförsäljare i sverige....
kanonläckra skor!!!