• strani­ero
    Äldre 8 Mar 23:17
    7807 visningar
    7 svar
    7
    7807

    hur lång tid tar....

    Hej jag undrar om det är någon som vet hur lång tid det tar för en tum nagel att växa ut.. jag skar mi ganska illa i tummen i går och vet att jag kommer tappa den allt efter vad det lider.. ska gifta mig om ca 3 månader.. vill inte vara en nagellös burd!!!!!!!!! Hjälp.. goda råd och tips önskas..

  • Svar på tråden hur lång tid tar....
  • jocely­n
    Äldre 8 Mar 23:20
    #0

    Det borde nog gå bra. Alltså mina naglar växer iofs läskigt snabbt men jag har också tappat naglar pga klämskador etc och de har kommit tillbaka relativt snabbt.

  • strani­ero
    Äldre 8 Mar 23:23
    #0

    ja vet inte vad jag ska göra... suck.. detta lyckas jag alltid med.. jag nog en skada under nageln verkar det som... för det blöder när det blir tryck på.. suck jobba aldrig som kock.. suck

  • Kirsto
    Äldre 8 Mar 23:35
    #0

    Jag är verkligen ingen expert, men om du tappar nageln så räcker det väl med en liten nagel på tummen att sätta en lösnagel ovanpå?

    Ta hjälp av ett proffs (man kan väl få kosta på sig en manikyr när man ska gifta sig?) och fixa problemnageln på samma gång.

    Hoppas det löser sig!

  • strani­ero
    Äldre 8 Mar 23:49
    #0

    jag är inte en lös nagel tjej ..... suck..

  • strani­ero
    Äldre 8 Mar 23:51
    #0

    jag kommer bli nagel lös..

  • Kirsto
    Äldre 8 Mar 23:53
    #0

    Panik hjälper ingen. Försök ta det lugnt, se hur det går och fixa lösnagel om du tycker att den riktiga nageln är för liten.

  • tattar­-Emma
    Äldre 9 Mar 00:34
    #0

    En millimeter i veckan brukar naglar växa iaf. Så med lite tur kanske du hinner få 1,5 cm til dagen B!

Svar på tråden hur lång tid tar....