• nano
    Äldre 30 Jan 07:03
    172876 visningar
    38 svar
    38
    172876

    Tetralysal mot akne!

    Flummig:
    Jag tror absolut att det blir bättre.
    Efter två veckor såg inte jag heller någon större effekt, det dröjde över en månad innan det blev lite bättre och ännu längre än så innan jag blev av med finnarna.
    (Fast tyvärr kom de tillbaka när jag slutade.)

  • nano
    Äldre 9 Feb 22:06
    #0

    Rugbytjej:

    Jag kan säga att jag inte hade några problem alls med antibiotikan, mer än att den tog lite tid innan den gav effekt och att den gav en liten förvärring i början av kuren. Annars var allt som vanligt.

    Jag tycker absolut att du ska gå till hudläkare om du har problem, så fort man gått dit frågar man sig varför man inte gått tidigare. Det är ju verkligen ingenting jag ångrar, även om jag har en del finnar kvar, dessutom känns det bra att veta att man tar något som faktiskt har effekt, till skillnad från alla andra tvålar och krämer det finns. Och det känns bra att veta att man gör något åt det, också.

  • nano
    Äldre 13 Feb 18:28
    #0

    Nej, visst kan de komma tillbaka, jag fick tillbaka mina när jag slutat... Men jag ser inte heller det som ett problem, även om jag hellre skulle se att de höll sig borta. Även om det bara var ett litet tag som jag var helt finnfri så var det jätteskönt, och vissa klarar sig undan finnarna långt efteråt. Så jag tycker att det var värt att prova iaf.

  • nano
    Äldre 3 Mar 21:42
    #0

    Nja, 5 veckor är inte särskilt mycket. Som jag skrivit innan var jag absolut inte fri från finnar vid den tiden. Mitt återbesök hade jag efter 10 veckor, och då hade jag fortfarande en del finnar kvar. Jag hade sett lite förbättring vid det laget, men finnfri var jag inte. Jag satt också och skrev en massa trådar i forum och klagade över att jag inte haft tillräckligt effekt, vid det laget. Men sedan, kring 3 månader, var de helt borta- men jag åt 2 tabletter dagligen (300 mg på morgonen och 300 på kvällen, tror jag att det var).

  • nano
    Äldre 8 Apr 12:02
    #0

    Vad skönt att du ser resultat, synd att man behöver vänta ett tag på dem, bara.

    En tetralysalkur brukar väl vara på 3-6 månader, så upp till ett halvår innan man lägger av är det som gäller. Fast jag har hört fall där folk ätit tabletterna längre än så, men jag tror inte att det rekommenderas.

Svar på tråden Tetralysal mot akne!