• Bridecilla

26:e Augusti 2006 nr2

Hej flickor,

förde över listan på en ny tråd...
    den gamla höll på att ta slut :)

jag var hos frissan igår och fick reda på att hon är gravid.
    Jättekul för henne!! kanon roligt att hon ska ha bäbis.
    Men... vem ska nu sätta upp mitt hår. Är det egoistiskt av mig att tänka så?

augusti 2006-brudar:
    Bridecilla, Örgryte Nya Kyrka och Wänskapsbrödernas Ordenshus, Göteborg
    madelyn, Allhelgonakyrkan & Skepparholmen, Stockholm.
    Aug 2006, Ramnakyrkan, Borås
    HanOchJag/Vi, Sankta Birgittas Kapell & Kulturhuset Oceanen, Göteborg (Majorna)
    SUSSI2006, Frötuna kyrka & bergstugan, Norrtälje.
    Glücklich - Falsterbo kyrka
    C.T. Borgsjö kyrka, Hussborgs Herrgård. Ånge
    Missy Pink
    Turtryne
    Bohuslän06
    lovem
    längtansfull brud
    tobe
    September06
    Tesan78,Lavad kyrka,Lidköping
    Thindris, Kärna församling, Linköping
    Suzzy
    karra
    PaNic, Lundby Gamla Kyrka och Aftonstjärnan, Göteborg

Gott Nytt år 26:e augusti brudar!!!

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2
  • madelyn

Trull,

Ja själv hinner jag bli 26 och min m2b 38!

• HanOchJag

Gutten morgen flickor. Allt väl idag? Här är hela familjen förkylda och dödströtta efter en riktig mardrömmsnatt., Lilltjejen eller kanske stor tjejen (6år) har haft mardrömmar heela natten lång och har hon inte haft ont i magen så har vi letat efter nässprayen som är spårlöst försvunnen-och hon kommer inte ihåg vart hon gjort av den

• Bridecilla

Hej Alla,

oj vad ni har varit flitiga över helgen!!
    Jag var inte på jobbet igår ochg kunde läsa ikapp mig för min minsta katt hade svalt en massa foliestjärnor och måste till vetrenären...

Allt gick bra till slut för min olycksaliga vännina! det blev ett fantastiskt bröllop med mkt känsla i! de gifte sig på Bohus fästning i Kungälv i en grottliknande sal, utanför var det strålande sommar så svalkan var kanon! sen blev det fördrink på en avskild gräsmatta där det inte var några turister alls och ingen insyn! festen var kanon efteråt!

trull,
    trist att det inte blev bra :(
    hann han beställa allt material måste du betala för det?

har ni tänkt på en sak?
    om det igenomsnitt kommer 60 pers på alla våra bröllop kommer det att vara 1380 pers upptagna på "vår" lördag :)

Idag är det förresten 214 dagar kvar (eller hur Madelyn?)

• HanOchJag

Stackars pissemissen.Blev det operation och så eller vad fick göras?

*skrattar* uscha- börjar nästan bli nervös av allt dags räknande nu Är ju inte så att det blir mer dagar. Dom försvinner ju med en hast.

1380pers är ganska bra jobbat på vår dag

• madelyn

Bridecilla,
    Ja det stämmer, nu e det bara 214 dagar kvar! Tänk när vi är nere i 100 dagar då kommer det vara pirrigt tror jag.

• Bridecilla

nej,de sövde honom och plockade ut det som fanns genom munnen...

eller hur!! att komma under 220 var lite läskigt!! å tänk om 2 veckor är vi nere på 100 å något!!

idag har två bra saker hänt/händer ang bröllopet!!
    1) jag har fått mitt paket med pyssel från panduro så nu ska här sättas igång med prototyper på inbjudan...
    2) jag ska ner till en sömmerska i onsala och diskutera klänning, få ett ungerfärligt pris om hon tror att hon kan göra den... min mams följer med som moraliskt stöd :) (+att hon kan sy så hon s"ser" mer än vad jag gör...)

small step in space but a huge step for bridecilla :)

• HanOchJag

Bridecilla Uscha u blev jag ju ännu mer nervös om det är möjligt. Vilket det är eftersom jag nästintill fick panik 2 veckor sen100någonting dagar,.

Man kanske ska ta och bestämma sig för att göra någonting idag då.
    Hmm.Kanske ska åka till stan och inhandla grejor så man kan göra monogramen på glasfaten och färg. Och kanske en bit tyg så man kan göra ringkudden. Hmm funderar. inte kul när man är förkyld och känner att man har maaaaassssssa saker att göra.

• Bridecilla

hanochjag,

jag tror inte att du har ngt att oroa dig för, du ligger ju före oss alla...
    ta't luugnt!! det är ju gott om tid kvar!! å tänk om du köper/gör ngt å sen får en helt annan tank om hur det ska se ut?
    Jag kan bara gå till mig själv, jag har ändrat saker å ting minst ett par ggr...:)

• HanOchJag

Bridecilla ja jo det har du nog rätt i. Jag har ju gjort ganska mycket och ganska snabbt. Fast å ändra mig så tror jag inte jag gör det. Är inte sådan som person. Har jag väl gjort något så håller jag mig vid det. allt som görs nu är väl genomtänkt inte bara 1 eller 2 gånger . Jag DRÖMMER om allt innan jag gör det *S*

Knepig jag vet

Nää nu ska klä på mig själv och barn och ta snabb tur till stan. Är SÅÅÅÅ uttråkad.

Vi höres och "ses"sen.

Kram på er tjejer.

Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2