• Bridecilla

26:e Augusti 2006 nr2

Hej flickor,

förde över listan på en ny tråd...
    den gamla höll på att ta slut :)

jag var hos frissan igår och fick reda på att hon är gravid.
    Jättekul för henne!! kanon roligt att hon ska ha bäbis.
    Men... vem ska nu sätta upp mitt hår. Är det egoistiskt av mig att tänka så?

augusti 2006-brudar:
    Bridecilla, Örgryte Nya Kyrka och Wänskapsbrödernas Ordenshus, Göteborg
    madelyn, Allhelgonakyrkan & Skepparholmen, Stockholm.
    Aug 2006, Ramnakyrkan, Borås
    HanOchJag/Vi, Sankta Birgittas Kapell & Kulturhuset Oceanen, Göteborg (Majorna)
    SUSSI2006, Frötuna kyrka & bergstugan, Norrtälje.
    Glücklich - Falsterbo kyrka
    C.T. Borgsjö kyrka, Hussborgs Herrgård. Ånge
    Missy Pink
    Turtryne
    Bohuslän06
    lovem
    längtansfull brud
    tobe
    September06
    Tesan78,Lavad kyrka,Lidköping
    Thindris, Kärna församling, Linköping
    Suzzy
    karra
    PaNic, Lundby Gamla Kyrka och Aftonstjärnan, Göteborg

Gott Nytt år 26:e augusti brudar!!!

• Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2
  • HanOchJag

Nilwa välkommen
    Hoppas du får en trevlig 131 sidors skumning och att vi får massa inlägg från dig sen

madelyn åh va kul. Låter ju super häftigt med genomskinliga kuvert. såg någons hemsida för ett tag sedan där dom oxå hade genomskinliga kuvert. Super häftigt.

Ska kika in på creativs hemsida och se vad dom har för nåt kul.

• Thindris

madelyn
    finns det celofanpåsar till ris också? Kan du inte vara gullig och lägga ut länken?

• madelyn

Thindris,
    Jag la ut länken till den minsta påsen jag kunde hitta- tror att det kan passa för ris

• Bridecilla

Madelyn,
    hur ska du göra med adressen?
    etikett eller?

• Thindris

madelyn
    Tack snälla!! Var precis inne på sidan och snurrade, hittade en massa roligt men inga påsar. Men nu har jag ju dem

Fick en ide nu när jag var inne på deras sida och snurrade... Vi har tänkt att ge små gåvor till våra gäster, inget stort eller så. Det är bara så trist att ge choklad tycker vi, men nu fick jag en ide. Man kan ju köpa nyckelringar och göra en personlig nyckelring till varje gäst. Vad tror ni om det? Är det en bra ide?

• Bridecilla

Thindris,

ja det låter som en kul idé.
    Hur menar du med personliga?

• Thindris

Ja, att man till varje gäst gör en speciell bild som man kopplar till dem, kanske ett foto av dem eller någon/något de håller av, eller en kul bild, och så kan man skriva deras namn på andra sidan tex... Så att varje nyckelring blir personlig.

• Bridecilla

thindris,

ja det låter rätt kul faktiskt!

• Thindris

Ja, jag tror det blir så. Hittar en massa kul på den där länken... Har funderat massor på vad vi ska hitta på som är personligt och en nyckelring är ju faktiskt personligt när det är bilder osv som man kopplar till den personen
    Såg att det var någon som målade dalahäster, det är ju kul om man är från dalarna... Men detta kan nog passa oss ganska bra

Men ajg undrar omd et går att ha cellofanpåsar som är vasedda för kort, till ris? De är ju så kantiga, kommer det verkligen att fungera? Får kanske köpa en storlek större i så fall så att de går att knyta ihop med ett band om man vill det...

Svar på tråden 26:e Augusti 2006 nr2